آیت الله ناظم زاده قمی: برخورد مسئولان با مادر یکی از طلبه ها ناراحت شدم.

پیام آیت الله ناظم زاده قمی در خصوص حمله به دختران و ضرب و شتم مادر یک طلبه توسط ماموران:

دولتمردان نگذارید عصبانیت مردم از این داغ شود و این آتش خشم واقعاً خشم خداست

به نام خدا
الژین اگر مصیبتی به آنها برسد می گویند انا الله و انا الیه راجون (قرآن کریم)
مقامات جمهوری اسلامی ایران
سلام
با تأسف و تاثر فراوان وقتی ماجرای ملاقات برخی از مقامات دولتی با یک زن در حضور جمعی از مردم را دیدم که در رسانه ها منتشر شد، لرزیدم و گریه کردم. ما هرگز تصور نمی کردیم که کار جمهوری اسلامی به حدی پیش برود که مردان مجرد با زنی که از غم مسموم کردن فرزند یا اقوامش با صدای بلند فریاد می زند، یکی دهانش را بگیرد و دیگری موهایش را از تنش کند. پشت سر، تا او را ببندم.
ما فکر نمی کردیم که کار حکومتی که برای رفاه و آسایش ملت و نجات مردم از ظلم و ستم ایجاد کردیم تا این حد پیش برود.
چرا باید به افراد با لباس شخصی و غیره چنین اختیاراتی داده شود که هر کاری می خواهند انجام دهند بدون اینکه کسی مانع آنها شود. اگر در جامعه اینگونه باشد، وای به حال دستگیرشدگانی که در زندان و دور از چشم مردم هستند.
آقایان مافوق! خوابیدی و نمی بینی که سه ماه است دختر و پسر و بچه های بی گناه در مدارس و حتی دانش آموزان خوابگاهی از موج این مسمومیت آشفته و بستری شده اند و روح و جسمشان در خطر است و آرامش ندارند. . شکایت از این وضعیت مضطرب ملت را به کجا باید برد؟!
اگر نمی توانید چنین مشکلاتی را حل کنید، از افراد بافرهنگ ملت استفاده کنید. اگر افراد را نمی پذیرید، از سازمان های بین المللی کمک بگیرید.
بازی با مردم، گفتار درمانی و شعار، توهین و توهین، توجیه و سرزنش دشمنان داخلی و خارجی کافی است.
متأسفانه آبروی دین، روحانیت و حتی ارتشی را که خود بر آن تکیه می‌کنید، خدشه دار کرده‌اید. پس در بسیاری از مواقع روحانیون از شرم انتقاد مردم نمی توانند سرشان را بلند کنند.
مسئولین دولت امیدوارم تا دیر نشده اجازه ندهید هر چه زودتر خشم مردم شعله ور شود و این آتش خشم – که حقیقتاً خشم خداست – تار و پود همه را از بین ببرد. تنها جمله ای که با آه می توانم بگویم همین آیه الهی است: «إِنَّ اللَّهِ وَ إِنَّا الْأَلَیْهِ رَجُون».
و سلام علیکم من پیرو خدا هستم

دیدگاهتان را بنویسید