واکنش آیت الله سیدسگر ناظم زاده قمی به بیانیه جامعه مدرسین

واکنش آیت الله سیدسگر ناظم زاده قمی به بیانیه جامعه مدرسین

آیت الله سیدسگر ناظم زاده قمی در نامه ای خطاب به مجمع عمومی جامعه مدرسین قم، خطاب به ایشان گفت: بعید دیدم که این متن مضحک از سوی اعضای حوزه صادر شده باشد. متن آن نامه را در ادامه بخوانید:
به نام خدا
اگر رو به جاهل کردم سلام کن (قرآن کریم)
اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین

امروز بیانیه مملو از دروغ و تهمت و توهین شما را دیدم که در تاریخ 11 دی 1401 منتشر شد و بسیار متعجب و متاسف شدم و نمی دانستم که این متن مضحک توسط مردم حوزه علمیه صادر شده است.

بنابراین من با برخی از اعضای محترم و مسئول جامعه معلمان که در دسترس بودند تماس گرفتم و آنها به صراحت گفتند که این بیانیه از جانب ما نیست.

از شما می پرسم چه کسی شما را منصوب کرده است؟ برای چه منصوب شده اید؟ برای تهمت و توهین به بزرگان و دانشمندان منطقه؟!

آیا نمی دانی که این افرادی که به آنها تهمت زدی و گفتی از اتاق فکر آمریکا و اسرائیل و انگلیس بهره می برند بیش از شصت سال قبل از اینکه بسیاری از شما به دنیا بیایید در حوزه علمیه تحصیل و تدریس و تحقیق کرده اند.

آیا نمی دانید این افراد در کنار امام خمینی(ره) هستند و از اول انقلاب به مردم خدمت می کنند؟ آیا شما و امثال شما تهمت و تهمت و توهین به بزرگان را کافی نمی دانید؟!

من به شما می گویم: آنچه برای من مهم است این است که در بیانیه 28 دی 1401 خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه در مورد «مکر محرّب در اسلام»، جای تأملی جز حضرت اباعبدالله (ع) نداشتم. قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام; از این رو من به تمام متن تهمت شما پاسخ نمی دهم و فقط می گویم: «السلام علیک» و شما را به خدای انتقام گیرنده می سپارم و در این ایام سوگواری شهادت بنت النبی، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها. گرد و غبار او
قم/ حوزه علمیه سیداسگر ناظم زاده

دیدگاهتان را بنویسید