دست فرزندانم را می بوسم؛ دلم براشون سوخت


زمان: 01:31
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840082

سرمربیان گل گهر و نفت ماسد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و هشتم که با برتری گل گهر به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید الهوی مربی فوتبال گل گهر پس از پیروزی 2 گل تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این پیروزی را به مردم خوب سیرجان و هواداران گل گهر تبریک می گویم. طبق معمول این پیروزی را تقدیم کارگران شرکت گل گهر می کنیم. امیدواریم این «ما»ی که در حال شکل گیری است بتوانیم چنین قدم محکمی برداریم و جلو برویم و در فراز و نشیب هایی که شکل می گیرد در کنار هم بمانیم تا خدای ناکرده در پایان فصل نتیجه خوبی داشته باشیم. و علیرغم همه ناراحتی هایی که برایمان ایجاد کرده است، موضع خوبی بگیریم.

وی افزود: فکر می کنم مسابقه خوبی برای ما بود و به آنچه می خواستیم هم از نظر فرم بازی و هم نتیجه رسیدیم. با وجود 3 امتیاز و 2 گلی که به ثمر رساندیم، اجازه ندادیم حریف به نفت مسجد سلیمان که یکی از تیم های خوب این چند هفته بود گل بزند. بارها توانستیم ساختار دفاعی حریف را باز کنیم و موقعیت های بسیار خوبی خلق کنیم. تبریک به علی محسن زاده دروازه بان حریف چون 2 سیو خوب از جمله تسلط بر توپ انجام داد.

الحوایی ادامه داد: در مجموع فکر می کنم از نظر کیفیت فنی تیم و تلاش هایی که انجام دادیم عملکرد خوبی داشتیم. حتی در شرایطی که لیگ در مرحله پرتنشی است و ما 4 تا 4 روز بازی می کنیم و حمایت بدنی از تیم بسیار سخت است، اما خوشبختانه بچه های ما خیلی خوب حرکت کردند و پرس کردند و در بازی خودشان توانستند این کار را انجام دهند. از فضاهایی که آقای قلعه نویی می گوید استفاده کنید.

سرمربی گل گهر به درخواست سرمربی تیم ملی گفت: باید از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بپرسم. امروز فکر می کنم سعید صادقی عملکرد بسیار خوبی داشت و فاصله خود را در جدول با سایر بازیکنان افزایش داد. ما چند بازیکن مانند سعید صادقی در تیم داریم و فکر می کنم زمان آن رسیده که آقای اسکوچیچ به سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری و حتی محسن فروزان توجه ویژه ای داشته باشد.

سعید الحوایی در پایان صحبت های خود گفت: دیگر نمی توان فوتبال را در دو سه باشگاه خلاصه کرد. این بازیکنان بازیکنانی هستند که در این فصل عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده اند و فکر می کنم با توجه به زمان باقی مانده تا جام جهانی، آقای اسکوچیچ باید این بازیکنان را دعوت کند و به آنها فضا بدهد تا کیفیت خود را در تیم ملی نشان دهند. امیدوارم آقای اسکوچیچ این نگاه را به تیم گل گهر و بازیکنان باکیفیتش داشته باشد.


* مهاجران: دست فرزندانم را می بوسم. دلم براشون سوخت

رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از تیمش مقابل گل گهر گفت: این برد را به گل گهر تبریک می گویم. امروز خوب نبودیم و در این شکی نیست اما باید تک تک این بازیکنان را ببوسید چون شرایط ریکاوری ما اصلا خوب نیست. امروز تفاوت امکانات و زیرساخت ها را دیدیم. اگر اینطور نیست، باید شک کنیم. ما هرگز نباید خوبی ها را پایین بیاوریم و بالا بیاییم. روغن باید بالا بیاید. با گهر، مس و سپاهان می جنگیم. امروز دلم برای بچه هام خیلی تنگ شده.

وی ادامه داد: بر اساس اتفاقی که افتاد به گل رسیدیم. در این شرایط بازگشت به بازی سخت است. بازی را طور دیگری پیش‌بینی می‌کردیم و می‌خواستیم متفاوت جلو برویم، اما گل از همان دقیقه اول تمرکز برخی از بچه‌هایمان را به هم زد. خستگی یکی از دلایل آن بود. این حمله چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند. عصر سختی را پشت سر گذاشتیم و در دو دیدار آینده نیز تلاش می کنیم سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

هفته های آخر سخت است و تیم ها با برنامه ریزی و امکانات خوب به فینال می رسند. باید مسیر اتوبوس را طی کنیم که سخت است. ما باید از نظر جسمی و روحی ریکاوری کنیم و همه تخفیف های نفت را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید