واکنش مادر شهید کگیلوه و باویر احمدی به حادثه تروریستی شیراز / با دیدن تصاویر مادر و فرزند شهید دلم سوخت + عکس


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907143

مادر دانش آموز شهید فاضل مرادی گفت: با دیدن تصاویر شهدای حادثه شاهچراگ به ویژه مادر و فرزند آموزش و پرورش دانمارک دلم سوخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و گلوله باران زائران این حرم مطهر توسط یکی از تروریست های تکفیری و شهادت بیش از 15 نفر از هموطنانمان، دل مردم را غمگین کرده است. ملت ایران

این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه جریان تکفیری داعش به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان در کشتار بی‌رحمانه زائران بی‌دفاع حرم شاهچراغ در حالی رخ داد که شاهد سکوت مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان هستیم.

در این حادثه تروریستی 3 دانش آموز از شهدای این حادثه تروریستی بودند که ملت ایران را عزادار این لاله های خونین کرد.


46bd22ed a56f 45da 8b27 df20e2e674cf خبر خاکستری

به همین منظور به دیدار مادر یکی از شهدا به نام دانش آموز فاضل مرادی رفتیم تا از واکنش مادر و برادر این شهید نسبت به این حادثه در تریسیتی جویا شویم.


efc26097 b1ee 472e 984d 1476504df80e خبر خاکستری

کربلایی بی بیژن وحیدانی سرشت با تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه تروریستی گفت: این حادثه از نظر هر انسان باوجدان محکوم است و قطعا دشمن با چنین اقداماتی راه به جایی نخواهد برد.

مادر دانش آموز مقتول فاضل مرادی گفت: تلخ ترین و دردناک ترین صحنه این حادثه زمانی بود که پسر در آغوش مادرش کشته شد و به عنوان یک مادر واقعا دلم سوخت.

وی گفت: به عنوان مادر یک دانش آموز شهید و شهید با دیدن تصاویر دانش آموزان شهید که حتی کمتر از 12 سال سن داشتند، جگرم سوخت و واقعا برای پدر و مادرشان اشک ریختم.


cff3bcdb 2426 4fe7 861e 1237bf31bc8a خبر خاکستری

در ادامه ابوذر مرادی برادر شهید فاضل مرادی گفت: یکی از دغدغه های ما به عنوان یک خانواده شهید حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: این روزها شاهد برنامه ریزی و راه اندازی فتنه ای عظیم در کشور و برهم زدن نظم و امنیت کشور به بهانه های واهی و موضوع گشت ارشاد هستیم.

مرادی بیان کرد: بی شک آن دسته از جوانانی که در مسائل دینی و مذهبی به اعتقادات خود پایبند نیستند، یکی از مولفه های آنها در انتخاب همسر، داشتن حجاب و عفاف است و این امری کاملا طبیعی و ذاتی حفظ کرامت است. از زنان .

این برادر شهید گفت: دیدن صحنه های حادثه تروریستی شاهچراغ قلب هر انسانی را به درد می آورد و ما به عنوان خانواده شهید این جنایت را محکوم کرده و خواستار اقدام قاطع و انتقام خون این شهدای مظلوم هستیم.


911f31ce 349a 4dc5 8cf7 517e52f18123 خبر خاکستری

در ادامه برادر شهید ملایی نیز این حادثه تروریستی را محکوم کرد و گفت: آنچه امروز در این وجه از حادثه شاهچراغ شیراز به وضوح دیده می شود سکوت رسانه های غربی است که در این چهل روز به طور مستمر اخبار و تحلیل های مختلفی در مورد ماجرا منتشر می شود. وقایع داخلی ایران جلسات روزانه داشتند اما این ماجرا را مسکوت گذاشتند.

امیرحسین ملایی گفت: امپراتوری رسانه های جعلی غربی برای این حادثه تروریستی به تمام دنیا ثابت شده است و امیدواریم شاهد مجازات شدید عاملان این جنایات توسط نیروهای مسلح کشورمان باشیم.

وی بیان کرد: صحبت های روز گذشته فرماندهی سپاه برای ما خانواده های شهدا در انتقام خون این شهدا نویدبخش است و مطمئن هستیم که انتقام خون این شهدای عزیز و مظلوم به همت و تلاش شهدا گرفته خواهد شد. سپاه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید