دلم برای فوتبال خراسان می سوزد

زمان: 20:04
تاریخ انتشار: 1400/07/27
کد خبر: 1777583

مربیان تیم های فوتبال آلومینیوم و پدیده پس از بازی خود اظهار نظر کردند.

به گزارش راه دانا ؛ رسول خطیبی ، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: فکر می کنم تیم ما با فوتبالی که همه ما دیده ایم از هر نظر بهتر بود. از مالکیت توپ تا موقعیت یابی ، ما بهترین تیم زمین بودیم و فرم بازی در دستان ما بود.

وی افزود: بازی به گونه ای پیش رفت که ما دوست داشتیم اما در خط حمله سوم و حمله خوب کار نکردیم که در بازی اول استرس طبیعی است و شاید کمی تناقض داشتیم. از فرم تیمم راضی هستم اما در ضربات آخر مشکلی داشتیم که در بازی اول برای همه مشکل است. ما باید با احتیاط بازی می کردیم و اگرچه نمی خواستیم ببازیم ، اما از نظر فنی بهترین تیم زمین بودیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیج با بیان اینکه این تیم مشکلاتی دارد و حتی گفته می شود که ممکن است تیم برای این بازی به حد نصاب نرسد و اینکه آیا به این آشفتگی تکیه می کنند یا فقط به فکر بازی فوتبال خود هستند ، گفت: من در فوتبال خراسان بودم و من پتانسیل اینجا را می دانم. خوب است مثل تیم حریف ، ما سه یا چهار بازیکن داشتیم که کارت بازی آنها به دلیل مشکلات اداری صادر نشده بود. و ما این مشکل را داشتیم. به هر حال فوتبال مشهد نباید این گونه باشد و باید فراتر از آن برود. این ورزشگاه که بسیار زیباست ، البته چمن مرغوبی نداشت ، باید تیم قدرتمندی داشته باشد. امیدوارم مسئولین مشکلات را حل کنند.

حاطبی گفت که ظاهراً در پایان بازی به وقت اضافی اعتراض کرده و حتی با رضا مهاجری بحث کرده است: “ما درباره داوری صحبت نمی کنیم.” من با آقای مهاجری هم دوست هستم و هیچ مشاجره ای نداشتیم.

مهاجری: دلم برای فوتبال خراسان می سوزد

رضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک گفت: چه می توانیم بگوییم؟ آنچه انتظار داشتیم و آنچه می خواستیم و برنامه ریزی کردیم اتفاق نیفتاد. شرایط ما از نظر خانه با اراک تفاوتی نداشت و فرزندان ما در این سرزمین آموزش نمی دیدند. من از نفت آبادان هم پیشنهاد داشتم اما مدیون فوتبال شهرم هستم و برای کمک آمدم.

مهاجری ادامه داد: اکنون پنجره تیم بسته است ، ما سه بازیکن را در پست های غیر تخصصی به خدمت گرفته ایم و تنها یک دروازه بان داریم. پنجره تیم در حال حاضر بسته است و ما باید جلسه ای داشته باشیم و در مورد آن صحبت کنیم. فردا به تهران می روم و با حمیدوی ملاقات می کنم. ساختار باشگاه معیوب است و من نمی خواهم کسی را توجیه کنم و قلبم فقط برای فوتبال شهرم می سوزد. آگیلی از کجا در مشهد آمد و چرا؟ او به خاطر احترامی که برای من قائل بود آمد. من خودم نمی خواستم قراردادی امضا کنم ، اما دیدم آکیلا چه می خواهد به تنهایی انجام دهد. امروز آمدم ، اگر بازی نمی کردیم 3-0 می شد. در این بین چه کسی جز فوتبال مشهد بازنده است؟

سرمربی پدیده گفت: فوتبال ابومسلم یا سیا جامگان ، ما با چه تلاشی او را به لیگ برتر آوردیم ، اکنون آنها کجا هستند؟ اختلاف بین مالکان باید حل شود. متأسفانه برخی از آتش نشانان شگفت انگیز هستند. تیم به مالکیت باز می گردد. یا مجبور نیستید بدهید ، یا وقتی می دهید ، مشکلات باید حل شوند. این خودآزاری است. تیمی که امروز بازی کرد بازی تدارکاتی نداشت. من نیامده ام که درگیر اختلافات سیاسی شوم و دلم برای فوتبال می سوزد.

مهاجری گفت: این شایستگی فوتبال خراسان نیست. ما نباید به تساوی در شهر خود با تیم هایی مانند تیم خود بسنده کنیم. ما باید خودمان را تقویت کنیم. فوتبال برای من یا تیم فوتبال نیست ، بلکه برای مردم شهر است. غر زدن و انتقاد کردن بسیار آسان است ، اما مهم است که چگونه از آن انتقاد می کنید. به جای تحقیر خود به یکدیگر کمک کنید. چرا بازیکنی که قرارداد دارد باید خودش را ثبت کند؟ این دقیقاً نقطه ضعف فدراسیون فوتبال است. چقدر ظرفیت داریم که چنین بازی کنیم؟ رضا جبوری کجاست؟ وقتی آمدم به آنها تکیه کردم. سقف یک میلیاردی تیمی که من تعطیل کردم وجود دارد.

وی ادامه داد: “اگر با رفتن من همه چیز خوب پیش برود ، من می روم.” اگر خدای نکرده تیم پدیده به لیگ یک برود ، فوتبال خراسان به پایان رسیده است. اگر می خواهیم یک بازی انجام دهیم ، باید 50 میلیون تن پرداخت کنیم.

من در سه تیم خصوصی پدیده ، نساجی و تراکتور کار کرده ام و آنها مشکلات مشابهی دارند و نمی توانند با تیم های دولتی رقابت کنند. من همچنین در عسل رفسنجان کار کرده ام و شرایط آنها را با پدیده مقایسه می کنم. مشهد نیز یک کلان شهر و پایتخت جهان شیعه است ، اما فوتبال نیز همینطور است. ما از طریق خودآزاری به جایی نمی رسیم و نباید در برابر یکدیگر بایستیم. شما نمی دانید در آن دو سه روزی که پنجره ما بسته بود چه بر سر ما آمد.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید