مقصر اصلی مشکلات قرمزها خاطرنشان کرد: دلش برای پرسپولیس نمی سوزد!

مقصر اصلی مشکلات قرمزها خاطرنشان کرد: دلش برای پرسپولیس نمی سوزد!

سیدضیاء عربشاهی درباره شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: با اینکه آرنج پرسپولیس در این دیدار خوب نبود اما بازی را خوب شروع کرد. بازی با مهاجم مقابل تماشاگران در ورزشگاه آزادی کار درستی نبود. ما مجبور نبودیم از هیچ مهاجمی در زمین خودمان استفاده کنیم که از حمایت هواداران نیز برخوردار است.

وی افزود: اگر هدف مربیان پرسپولیس استفاده از سیستم 1-3-2-4 برای تبدیل آن به سیستم 3-4-3 در حمله است، باید بگویم که بازیکنان تیم ما پتانسیل لازم را ندارند. و ظرفیت استفاده از این سیستم پرسپولیس در حین کار تهاجمی توانایی استفاده از 1-3-2-4 را برای اضافه کردن جناح چپ و راست به خط حمله ندارد و باید با نفرات بیشتری در خط حمله بازی کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه عدم تمرکز ظاهری در هفته های اخیر به ضرر بازیکنان و کادر فنی این تیم بوده است، گفت: چه کسی این تمرکز را شکسته است، من حقیقت را می گویم حتی اگر عده ای به من توهین کنند. می توان گفت از کادر فنی انتقاد می کنم که می خواهم آنها را جایگزین کنم اما با وجود اینکه مدرک مربیگری دارم، هیچ وقت دنبال منفعت خودم نیستم. فقط به این دلیل صحبت می کنم که دلم برای پرسپولیس و هوادارانش می سوزد.

عربشاهی ادامه داد: 40 میلیون هوادار پرسپولیس نگران وضعیت این تیم بودند. سرمربی و کادر فنی باید برای بهبود وضعیت روحی تیم کاری کنند و به سرمربی تکرار نکنند که تمرین نمی کنم و استعفا نمی دهم. این فقط تیم را به حاشیه می برد. خود یحیی گل محمدی وضعیت روحی تیم را به هم ریخته است. پرسپولیس جایی نیست که مدام دعوا و آشتی کنیم. گل محمدی اگر واقعاً می خواهد از این تیم جدا شود، باید این کار را انجام دهد و اگر قصد این کار را ندارد، نباید تنش دائمی ایجاد کند. تیم و هوادار پرسپولیس مهم است. بازیکن و مربی می آیند و می روند.

وی گفت: بازیکنان پرسپولیس قراردادهای میلیاردی و سنگینی دارند اما بازی را در ورزشگاه آزادی به آلومینیوم اراک واگذار کردند که شاید قرارداد بازیکنانش به 10 میلیارد تومان هم نرسد. بازیکنان ناخواسته آلومینیوم به راحتی دریبل زدند و بازیکنان را به سمت میلیاردر پرسپولیس پرتاب کردند. هوادار نمی تواند این چیزها را ببیند. همانطور که پس از 14 سال تلاش در پرسپولیس طاقت دیدن چنین صحنه هایی را ندارم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتقادات به کیفیت برخی از بازیکنان این تیم توضیح داد: یحیی گل محمدی آنها را به پرسپولیس آورد و باید پاسخگو باشد. چرا رامین رضایان را بیرون آورد و صفاروف را که در لیگ یک ما نیست به زمین فرستاد؟ بسیاری از بازیکنانی که در این فصل به پرسپولیس آمدند از طریق عوامل یک شرکت معروف جذب شدند.

گل محمدی تیم را کنار می گذارد/ سیدجلال را روی نیمکت می نشاند; دلش برای پرسپولیس نمی سوزد!/ 98 بازیکن جانشان را مدیون جواد هیابانی هستند!

عربشاهی گفت: چه لزومی دارد مهدی عبدی و حامد پاکدل مدام روی نیمکت بنشینند و تامیروف در ترکیب اصلی باشد؟ او هر بار که در بازی های سخت به زمین می رود تیم را نجات داده است اما چرا کادر فنی این بازیکن را خراب می کند و به او بازی نمی دهد؟

وی افزود: سوال من این است که یحیی گل محمدی چند سال داشت که مدافع ثابت تیم ملی شد؟ از 18 سالگی به تیم ملی رفتم و 12 سال در این تیم بازی کردم. چطور گل محمدی که در 30 سالگی مهره اصلی تیم ملی شد، حالا به دلیل سن بالا از سیدجلال حسینی استفاده نمی کند؟ او کاپیتان پرسپولیس و یک سر بالاتر از همه مدافعان این تیم است، چرا نیمکت نشین است؟ مربی ای که سیدجلال را روی نیمکت می نشاند پشیمان پرسپولیس نیست. بسیاری از بازیکنانی که در دوران گل محمدی به خدمت گرفته شدند در تیم هایی مانند شهرهدی و ذوب آهن حضور داشتند. ایشان و آقای آقا که مدام در حاشیه هستند باید مسئول جذب این افراد باشند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مردی را می شناسم که پنج مدیر را استخدام کرده و ماهی یک میلیون تن برای تعریف و تمجید از او حقوق می دهد، اما دلم برای پرسپولیس و هوادارانش می سوزد. من مثل عده ای نیستم که از نماینده شهرم بخواهند در این تیم جایگاه بگیرد. مجید صدری 10 بار از من خواست که به باشگاه بروم و با او صحبت کنم اما من نرفتم. من 14 سال در این تیم بودم و اگر 10 دقیقه دیر به محل تمرین می رفتم 100 هزار بار استرس داشتم.

عربشاهی ادامه داد: برخی از بازیکنان نسل 98 حتی زیر زانو ما هم نبودند اما باید تا آخر عمر مدیون جواد هیابانی باشند. من سه سال با احمدرضا عابدزاده در تیم ملی بودم و آنقدر شوت های خوب زدم که برایش مشکل ایجاد کرد. او از اینکه مدام عده ای از پرسپولیس و هوادارانش گلایه می کنند و از دست این تیم قهر می کنند تعجب می کند. مهدی رسول پناه در مورد گل محمدی حرف درستی زد. این بازیکن یک میلیاردی چند میلیارد دلاری از پرسپولیس گرفت. تیم 100 میلیاردی پرسپولیس توان خرید 10 میلیارد آلومینیوم را ندارد. پیشنهادهای زیادی داشتم اما هیچ وقت به عشق و علاقه ام پرسپولیس را ترک نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید