گل گهر در یک تصادف خاطرنشان کرد: آنها پنالتی ما را 100 درصد انجام ندادند


ساعت: 00:43
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837639

مربیان گل گهر و آلومینیوم در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و ششم که با برتری گل گهر به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید الهوی سرمربی گل گهر پس از پیروزی دو بر صفر گل گهر مقابل آلومینیوم گفت: رای من گرفته شد چون به ورزشگاه های بدون تماشاگر عادت کرده بودیم و در آن زمان صدا به راحتی قابل دسترسی بود اما با حضور تماشاگران صدا بلند است و ما باید فریاد بزنیم. “البته ما حاضریم صدای خود را هزار بار بشنویم، اما هواداران باید در کنار ما باشند و از پیروزی تیم لذت ببرند. ما این پیروزی را به هواداران گلگوتا تقدیم می کنیم و امیدواریم که این روند ادامه خواهد داشت و با هم پیش می رویم.

وی افزود: بازی با آلومینیوم یکی از بازی های سخت ما بود. آلومینیوم شایسته پیروزی در دو بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس و نساجی در جام حذفی بود که یکی از آن بازی ها را باخت اما کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشت. آنها حریفان قابل احترامی بودند و ساختار دفاعی بسیار خوبی دارند. مرتب توپ را از دفاع به حمله منتقل می کردند و ما نگران بودیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر یادآور شد: در نیمه اول 3 تیم بهتر در زمین آلومینیوم حضور داشتند که یکی دو بار به محوطه جریمه ما رسیدند و به چارچوب برخورد کردند. البته در نیمه دوم با تغییرات کالا نووی این تیم روند بهتری پیدا کرد. من چندین سال با آقای قلعه نویی بودم و فکر می کنم جابجایی هایی که ایشان انجام داده از بهترین های ایشان بوده است.

الحوایی تاکید کرد: تعویض های آقای قلعه نویی نه تنها نتیجه بازی را تغییر داد، بلکه بازی در نیمه دوم در دستان ما بود. از جلوی زمین پرس می کردیم، با توپ بازی می کردیم، یک پاس سریع و یک پاس پهن داشتیم و کاری را که می خواستیم انجام دادیم و از نظر موقعیت آفرینی بهترین تیم زمین بودیم. دو گل زدیم و چندین موقعیت برای از دست دادن داشتیم. درس بزرگی که از این اتفاقات و تغییرات آقای کالا نوی می گیریم این است که با دل فوتبال بازی کنیم. بازیکنان روزهای خوب و بد دارند و در این شکی نیست اما با تمام وجود و دل و دویدن و جنگیدن فرق می کند. شما می توانید توپ را از دست بدهید و اشتباه کنید، اما اگر با جان و دل با هم تیمی هایتان بجنگید، این تیم موفق می شود. در نیمه اول این شرایط را نداشتیم اما در نیمه دوم با تغییرات و اظهارات آقای گله نوی به تیمی متحد تبدیل شدیم که در تمام لحظات نیمه دوم با تمام وجود و جان می جنگیم و به نتیجه می رسیم.

وی در خصوص صحبت های مهدی رحمتی مبنی بر اینکه تیم آلومینیوم موقعیت های خطرناک تری داشت و پنالتی دریافت نکرد، گفت: باز هم به رحمتی و کادر فنی اش به خاطر عملکرد خوبشان در جام حذفی تبریک می گویم و امروز کار را برای ما سخت کردند. باز هم معتقدم در نیمه اول کنترل بازی را از دست دادیم و دو سه موقعیت به تیم آلومینیوم دادیم، اما نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود که دو گل زدیم و دو یا سه موقعیت را از دست دادیم. چیزی که در بازی دیدم متفاوت بود چون هم ما و هم آقای رحمتی و کادر فنی ایشان استرس داشتیم. بهتر بود هر دو مسابقه را جداگانه با کادر فنی مان تماشا کنیم اما تصورمان از نیمه دوم این بود که موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. در مورد صحنه داوری هم آقای رحمتی در پایان بازی صحبت کرد و من گفتم ایشان را ندیده ام و کارشناسان در این مورد نظر بدهند.


* رحمتی: پنالتی ما را صددرصد انجام ندادند، گهر در یک تصادف گل زد

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل گهر گهر گفت: همکاری کامل و لطف به ماست. ممنون از همه امکاناتی که استفاده کردند به عنوان زمین تمرین در اختیار ما گذاشتند. به یک اپیدمی در فوتبال ما تبدیل خواهد شد و همه به هم کمک خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی افزود: به تیم و کادرفنی گل گهر تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی بود و تیم ما در نیمه اول فوتبال خیلی خوب بازی کرد. در تمام نیمه اول کنترل توپ را در اختیار داشتیم و زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم سعی می کردیم روی دروازه گهر گهر موقعیت گل ایجاد کنیم. تنها شانس تیم حریف اشتباه خودمان بود. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم 2-3 به گل برسیم. به جز یک صحنه واضح و 100 درصد پنالتی که داور آن را مناسب تشخیص می دهد که پنالتی را اجرا نکند.

سرمربی تیم آلومینیوم ادامه داد: گل گهر با تعویض هایی که در نیمه دوم انجام داد، بازی را در دست گرفت. ما هم ریسک کردیم و توانستیم به بازی برگردیم. حریف در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد. ما به عنوان فینالیست های جام حذفی باید بیاموزیم که تیمی که در فوتبال ما شخصیت دارد و نگاه مردم به آن متفاوت است، مسئولیت بیشتری دارد. ما در تک صحنه ها اشتباه کردیم و با موقعیت های زیاد باختیم که ناکام ماندیم.

رحمتی گفت: هرکس نتیجه مسابقه را می بیند احساس می کند بد بازی کردیم و فرصت نداشتیم اما برعکس شد. ما فرصت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده کنیم. باید این را یاد بگیریم تا در فوتبال اینطور تنبیه نشویم. سطح کیفیت باز بسیار بالا بود. حدود 60 دقیقه و گل گهر 30 دقیقه بازی کردیم. هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی داشتند و من به آنها تبریک می گویم. من و بازیکنانم باید چیزهای بیشتری یاد بگیریم، بهتر شویم و نسبت به تیمی که برای آن کار می کنیم، شهری که در آن هستیم و لباس هایی که می پوشیم احساس مسئولیت کنیم.

وی درباره علت باخت تیمش در نیمه دوم توضیح داد: دلیل خاصی نداشت. حریف سه شیفت انجام داد و در این شرایط تیمی که این کار را انجام داده انگیزه بیشتری می گیرد. پس از تغییر زمین بازی، خط دفاعی ما از نیمکت فاصله گرفت و به دلیل فاصله کمتر توانستیم با تیم ارتباط برقرار کنیم. پس از دو تعویض آلومینیوم، شرایط بازی ثابت شد. در عین حال گل گهر 3 بر 2 بود اما 100 درصد نبود. گل گهر طبق روال خود توپ را به سمت دروازه حریف می فرستد و موقعیت ایجاد می کند. به این ترتیب تیم مقابل را تحت فشار قرار می دهد. تمام نقاط قوت و ضعف گل گهر را آنالیز کرده بودیم و آمادگی کامل داشتیم.

سرمربی آلومینیوم افزود: گهر در یک تصادف گل زد و شرایط فوتبال به گونه ای نبود که تیمی بتواند رقیب خود را شکست دهد. حتما مشکلی نیست. برای پیشرفت باید بیشتر یاد بگیریم و تمرین کنیم. البته پنالتی 100 درصدی که داور نیمه اول برای ما اجرا نکرد خیلی موثر بود. نمی خواهم گله کنم و اعتراض کنم، اما نگرفتن پنالتی می تواند نقطه عطفی باشد که یک تیم جوان به یک طرف فشار بیاورد و موقعیت های گل زیادی ایجاد کند. اگر یکی یکی به رختکن می رفتیم شرایط بازی به کلی تغییر می کرد.

رحمتی ادامه داد: نمی گویم این اشتباه عمدی بوده بلکه غیرعمدی بوده است اما باید بیشتر مراقب باشیم که به یک تیم آسیب نزنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید