درهای اردوهای وزنه برداری را نبستیم / رستمی و مرادی عدم حضور آنها را به کادر فنی اطلاع ندادند

زمان: 10:38
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777703

برنامه های تیم ملی برای بازی های آسیایی

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: 2 ورزشکاری که در اردوی تیم ملی شرکت نکردند به نوعی به خود و تیم ملی بی احترامی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مرادی در مورد شرایط نهایی تیم ملی وزنه برداری قبل از اعزام به جام جهانی گفت: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی بابلسر در حال انجام است ، امید ما در رویداد پیش رو شرکت می کند. . »کادر فنی تیم ملی اذعان داشت که تعدادی از هواداران تیم ملی در مسابقات شرکت خواهند کرد و برنامه هایی برای آماده سازی آنها در حال تدوین است.

وی افزود: 14 ورزشکار ما در اردوی تیم ملی مردان هستند و تیم ملی بانوان از شنبه کار خود را آغاز می کند. کادر فنی تیم ملی بالاخره مشخص می کند چه کسانی به جام جهانی اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص عدم حضور کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اردوی تیم ملی و اینکه عدم حضور این افراد نوعی بی احترامی به تیم ملی است ، گفت: باید برای کوچکترها فرصت ایجاد کنیم. امیدوارم این جوانان از فرصتی که در رویداد مهم جام جهانی به آنها داده شده استفاده کنند. درهای اردوها را نبستیم و همیشه برای ورزشکاران در اردوها باز است ، از بستگان دعوت کردیم ، همه آمدند و در اردو شرکت کردند. در این شرایط ما انتظار داشتیم مرادی و رستمی در اردوها شرکت کنند.

مرادی تاکید کرد: این افراد عدم حضور خود را به کادر فنی اعلام نکرده و به نوعی غیبت خود را در اردوی تیم ملی نشان دادند. این بی احترامی به آنها و تیم ملی است. این افراد الگوی رفتاری در کشور هستند و باید به گونه ای رفتار کنند که دیگران از رفتارهای رفتاری خود استفاده کنند. ما دیروز برنامه های خود را با حضور وزیر ورزش ارائه کردیم. بلافاصله پس از این مسابقات ، برنامه های تیم ملی برای بازی های آسیایی مشخص می شود و شاید بتوانیم در آنجا بیشتر به دوستانمان خدمت کنیم. امیدوارم اقوام در این مسابقات اصول را رعایت کنند و ما با نگاه پدرانه بیشتر به آنها کمک کنیم.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای تیم های ملی بانوان ، گفت: برنامه های متفاوتی داشتیم و حمایت های یکسانی از مردان برای زنان داشتیم. البته زنان عزیز با حفظ ارزشهای اسلامی کشور در رویدادهای بین المللی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید