تشکیل جلسه کمیته انضباطی وزنه برداری رستمی و هاشمی در فدراسیون آشتی کردند


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898362

تشکیل جلسه کمیته انضباطی وزنه برداری رستمی و هاشمی در فدراسیون آشتی کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری در خصوص اختلاف کیانوش رستمی و علی هاشمی ظهر امروز در ساختمان فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه طرفین نظرات خود را بیان کردند و در نهایت با هم آشتی کردند و از فدراسیون خارج شدند.

ملازاده رئیس کمیسیون انضباطی فدراسیون وزنه برداری درباره این جلسه گفت: جلسه بسیار خوبی بود و در شرایط جدید کمیسیون انضباطی هدف اصلی ما حفظ سرمایه ملی است. کمیته های انضباطی دنبال حاشیه نیستند. وزنه برداری رشته سختی است و قطعا فشار روحی در اردوهای تیم ملی بیشتر خواهد شد. همانطور که گفتم هدف ما حفاظت از این عزیزان است. تک تک این عزیزان که در سراسر ایران تمرین می کنند مورد حمایت ما هستند.”

وی ادامه داد: به این ورزشکاران عزیز مراجعات لازم داده شده است. این دوستان با هم خوب بودند و حرفشان را زدند. مطالب را شنیده ایم و نتیجه نهایی به زودی منتشر خواهد شد. در مورد مشکلاتی که در اردو ایجاد می شود، خستگی و استرس روحی را در نظر گرفتیم. طرفین در جلسه رسما عذرخواهی کردند و این امر با حضور رئیس فدراسیون و سایر دوستان انجام شد. خدا را شکر برنامه به خوبی پیش رفت و طرفین از اتفاقی که افتاد ابراز تاسف کردند.»

دیدگاهتان را بنویسید