تفاوت عجیب در وزنه برداری/ رستمی و هاشمی تا پایان دعوا پیش رفتند; سرمربی فقط یک تماشاگر بود!


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897982

در روزهای پایانی هفته گذشته قبل از تعطیلات ناگهان خبری مبنی بر دعوای کیانوش رستمی و علی هاشمی دو وزنه بردار باتجربه تیم ملی در تمرینات به گوش رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در روزهای پایانی هفته گذشته قبل از تعطیلات ناگهان خبری مبنی بر دعوای کیانوش رستمی و علی هاشمی دو پیشکسوت تیم ملی در تمرین تیم ملی در اردوی بابلسر منتشر شد. شدت درگیری به حدی بود که طرفین قصد پرتاب دستکش و تماس فیزیکی داشتند اما با وساطت اطرافیان موضوع موقتاً حل شد. اگرچه دو وزنه بردار خارج از اردو هستند.

این خبری بود که اواخر هفته گذشته منتشر شد اما جزئیاتی از درگیری این دو وزنه بردار به رسانه ها فاش نشد. در ابتدا با توجه به سابقه منفی کیانوش رستمی، خیلی ها وزنه بردار سرکش تیم ملی را مقصر اصلی می دانستند و پیش بینی می کردند که کیانوش ممکن است در اردوی تیم ملی جنجال به پا کند، اما این بار کیانوش مقصر نبود! وزنه بردار خودمحور و سرکش تیم ملی در دوره جدید تشکیل تیم ملی وظیفه قبلی خود را رها کرد و برخلاف معمول بدون بحث و هیاهو در تمرینات شرکت کرد. به نظر می رسد رستمی از اتفاقات تلخ چند سال اخیر درس گرفته و قصد بازگشت به میادین را دارد، اما در تمرینات تیم ملی این بار علی هاشمی وزنه بردار المپیکی ایران به کیانوش گیر داد و یاوه گویی های آنها بود. یک شوخی زشت. این حمله توهین آمیز Hashmi Ye Keanush را آغاز می کند. رستمی ابتدا او را نادیده می گیرد، اما علی هاشمی با ادامه داستان و خط کشی برای رستمی، جنگ را علنی می کند، بنابراین کیانوش نیز سمت ریاست را بر عهده می گیرد. هاشمی در ادامه رفتارهای عجیب خود، کیانوش را به درگیری دعوت می کند اما در نهایت با وساطت حاضران ماجرا موقتا به پایان می رسد تا این دو وزنه بردار اردوی تیم ملی را ترک کنند.

در این میان رفتار منفعلانه و سکوت سعیدعلی حسینی سرمربی تیم ملی در قبال رفتار دو شاگردش بسیار عجیب است. علی حسینی با هر دو وزنه بردار هم دوره و همبازی بود و پس از سرمربیگری او انتظار می رفت با توجه به هم دوره بودن او با وزنه برداران باتجربه و البته اختلاف سنی اندکش، او در این دوران حضور داشته باشد. توانسته با رفاقت و صمیمیت بیشتری به تیم ملحق شود. ملی پوشان را کنترل می کند و اخیراً خبری از حاشیه نبوده است. اما در ماجرای درگیری رستمی با هاشمی، سرمربی تیم ملی فقط نظاره گر دعوا و مشاجره و 18+ حرف رد و بدل شد و او ترجیح داد وارد دعوا نشود! سرمربی تیم ملی در حالی که باید از همان لحظه اول با متخلف و مقصر برخورد می کرد، برای تشدید نشدن شرایط، سکوت کرد و ترجیح داد پس از پایان کار وارد درگیری شود.

عجیب ترین نکته این است که در حالی که انتظار می رفت سرمربی تیم ملی بی سر و صدا مشکل را حل کند و از اتفاقات بعدی جلوگیری کند، با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی خواستار برخورد با دو وزنه بردار مقصر شد. اتفاقی که ماجرا را در تمام رسانه ها منتشر کرد. از طرفی ارسال نامه به کمیته انضباطی برای برخورد با دو وزنه بردار متخلف مثل این است که توپ را در زمین فدراسیون بیندازید و پای خود را از دعوا بیرون بیاورید تا سرمربی تیم ملی هر تصمیمی را به فدراسیون نسبت دهد. . و در این موضوع فقط نقش تماشاگر را دارد. ! در واقع او با تصمیم قاطع خود برای حفظ ارتباط خود با دوستان دیروزش و دانش آموزان امروزش نمی خواست هزینه ای بپردازد.
سهامی که با ورود به موقع سرمربی تیم ملی و برخورد قاطع می توانست خیلی سریع حل شود، با بی دقتی و کم کاری سرمربی به یک بحران بزرگ تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید