رستمی نباید احساس خداحافظی کند/ این گفته ها رستمی نیست


ساعت: 17:37
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836185

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: رستمی نباید با حرفی که صحت آن نامشخص است، احساسی و عجولانه تصمیم بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون در خصوص خداحافظی روحل رستمی از تیم ملی گفت: فدراسیون از این اتفاقات اطلاعی نداشت و به ما اطلاع دادند. توسط رسانه ها چیزی به نام اظهارات مسئولان فدراسیون وجود ندارد و ما نمی دانیم چه کسانی این حرف ها را به دکتر رستمی زده اند.

وی ادامه داد: رستمی نباید با حرفی که صحت آن نامشخص است، احساسی و عجولانه تصمیم بگیرد. او باید اول این موضوع را با ما در فدراسیون مطرح می کرد نه اینکه چیزی در این مورد به ما می گفت. اگر فرض را بر این بگذاریم که فلانی همین حرف را زده است، باید ابتدا موضوع را با ما در فدراسیون مطرح می کرد.

رئیس این فدراسیون گفت: رستمی قهرمانی با اخلاق و ارزشی است و نباید بدون صحبت با ما چنین تصمیمی بگیرد. علاوه بر قهرمانان، ورزشکاران ما اخلاق قهرمانی نیز دارند.

وی گفت: در این مدت در فدراسیون با حمایت کمیته ملی پارالمپیک بهترین شرایط را برای ملی پوشان در اردوها فراهم کردیم که نتیجه آن در بازی های پارالمپیک توکیو و بازی های پاراآسیایی نشان داده شد. در بحرین.”

رئیس فدراسیون با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از ورزشکاران است، گفت: در تمامی اردوها از ورزشکاران بازدید می کنیم. ما از شرایط شخصیت ها آگاه هستیم و با آنها همکاری می کنیم. توجه به ورزشکاران همواره سرلوحه کار فدراسیون جانبازان و معلولین بوده است. به نظر من در شأن رستمی نیست که با حرفی که معلوم نیست چه کسی آن را گفته، تصمیم بزرگی بگیرد. اگر مشکلی وجود دارد مایلیم ابتدا ورزشکاران آن را با ما مطرح کنند. این برای ما در اولویت است و قطعا این مشکل را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید