فرمانده نیروی زمینی ارتش به طالبان هشدار داد: ما حسن همجواری را حفظ خواهیم کرد. اگر در جایی احساس کند که طرف مقابل نمی‌خواهد مقررات را رعایت کند، با رفتار دیگری مواجه می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به طالبان هشدار داد: ما حسن همجواری را حفظ خواهیم کرد.  اگر در جایی احساس کند که طرف مقابل نمی‌خواهد مقررات را رعایت کند، با رفتار دیگری مواجه می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مرزهای شرقی ایران گفت: حسن همجواری را حفظ می کنیم اما اگر در جایی احساس کند طرف مقابل نمی خواهد مقررات را رعایت کند با رویکرد دیگری مواجه می شود.

سردار سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مرزهای شرقی کشورمان اظهار داشت: مرزهای مشترک با افغانستان کاملاً تحت کنترل نیروی زمینی ارتش است و مرزبانی نیز در کنار ما است. امنیت به طور کامل برقرار است

وی ادامه داد: بارها عنوان شده که حضور ما در مرز به این معنا نیست که خطری ما را تهدید کند، بلکه به نام اطلاعات و امنیت است که در مرزها ایجاد می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در بحث رسیدگی به نوع تردد، گاهی ممکن است بین دو مرزبان اختلافی پیش بیاید که موضوع مهمی نیست و کاملا کنترل شد.

وی افزود: همرزمان ما در مرزبانی و نیروی زمینی در منطقه کاملا مسلط هستند و تا زمانی که کشور مقابل با ما مرز مشترک داشته باشد و مقررات بین المللی را رعایت کند احترام متقابل و حسن همجواری را حفظ خواهیم کرد. اگر در جایی احساس شود، کشور دیگر آن را نخواهد.» تبعیت از قوانین با نگرش دیگری مواجه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید