روایتی از اتفاقات رخ داده در بابلسر توسط سرمربی وزنه برداری؛ سیدعلی حسینی گزارش می دهد/ کمیته انضباطی درباره متخلفان تصمیم گیری می کند


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898211

سرمربی از درگیری در اردوی تیم ملی وزنه برداری به فدراسیون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این خبر هفته گذشته رسید اردوی تیم ملی وزنه برداری علی هاشمی و کیانوش رستمی با هم درگیر هستند. اتفاقی که باعث شد دو وزنه بردار از اردوی تیم ملی در بابلسر خارج شوند.

پس از این اتفاق سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی گزارشی را در تشریح درگیری رخ داده در اردوی وزنه برداری تیم ملی تهیه و به سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون ارائه کرد و به تشریح کامل این موضوع پرداخت. در نامه ارسالی سرمربی تیم ملی به رئیس فدراسیون وزنه برداری، درخواستی برای تشکیل کمیته انضباطی وجود ندارد و سرمربی تیم ملی تنها برای انجام وظایف خود گزارش درگیری ارائه کرده است. در واقع سرمربی تیم ملی هیچ درخواستی برای تشکیل کمیته انضباطی نداده و تنها گزارشی از وضعیت ارائه کرده است.

با بررسی گزارش سرمربی تیم ملی، مقرر شد کمیته انضباطی تشکیل شود و تخلف دو وزنه بردار تیم ملی بررسی شود.

قرار بود سعیدعلی حسینی سرمربی تیم ملی نیز که از نزدیک شاهد این درگیری بود در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود که به دلیل همزمانی جلسه با دفاع از پایان نامه اش غایب خواهد بود..

بر این اساس علی حسینی روز گذشته در فدراسیون حضور یافت و این موضوع را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشت و گزارشی را ارائه کرد.

هاشمی و رستمی پس از خروج از اردوی تیم ملی رویکردهای متفاوتی داشتند. آنها با انتشار استوری و پیام های ویژه در صفحه اینستاگرام خود به طور غیرمستقیم به این اتفاقات واکنش نشان دادند. رستمی بیشتر اوقات خود را در خارج از کمپ به فعالیت هایی مانند کوه نوردی و پیاده روی در ساحل اختصاص می دهد و علی هاشمی در آخرین اکانت خود به شوخی گفت: من کوچک هستم تا زمانی که احساس بزرگی کنی.

تیم ملی وزنه برداری ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا مهرماه به بحرین می رود. این مسابقات قرار بود در چین برگزار شود که به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور میزبانی مسابقات را لغو کرد و میزبانی به بحرین داده شد.

کوروش باقری مدیر تیم های ملی وزنه برداری درباره درگیری این دو وزنه بردار سرشناس و صاحب نام در آخرین اردوی تیم ملی گفت: دو وزنه بردار باتجربه ما، علی هاشمی و کیانوش رستمی در اردو با هم صحبت کردند و ظاهرا هیچکدام از این دو وزنه بردار باتجربه ما با هم صحبت کردند. از آنها جایگزین نشد..

مدیر تیم های ملی وزنه برداری گفت: خودشان اردو را ترک کردند..

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری با تاکید بر اینکه چه تصمیمی برای آنها گرفته می شود، خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی از قدرت کامل برخوردار است. او از نزدیک شاهد ماجرا بود و فکر می‌کنم راه زیادی را برای حل مشکل طی کرد. او کاملاً از موضوع آگاه است.

حسین مغی سرپرست دبیری فدراسیون درباره این اتفاق گفت: فدراسیون تصمیم دارد کمیته انضباطی برای رسیدگی به موضوع این دو نفر تشکیل دهد. اینکه رستمی و هاشمی باید پاسخگوی رفتارشان باشند.

البته این مقام مسئول همچنین گفت: این درگیری لفظی مشکل شخصی دو قهرمان است و هیچ اختلافی با کادر فنی و سعیدعلی حسینی ندارند.

دبیر فدراسیون درباره احتمال محرومیت دو وزنه بردار گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. باید حرف دو طرف شنیده شود و سپس اعضای کمیته انضباطی تصمیم گیری کنند. مسلم است که چنین اتفاقاتی در هر خانواده ای ممکن است رخ دهد، اما به هر حال ورزشکاران و ملی پوشان باید شرایط را به عنوان الگو بسنجید.


من بیشتر می دانم:




دیدگاهتان را بنویسید