وزنه برداری قهرمانی جهان اولین وزنه بردار دختر ایرانی روی تخته صعود کرد/ حسینی ششم شد

ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792458

نماینده وزن 81 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری به مقام ششمی بسنده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از پایان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در تاشکند امروز دسته تا 81 کیلوگرم بانوان برگزار شد. در این رشته سید الهام حسینی نفر اول تیم وزنه برداری ایران شد.

وزنه بردار ایرانی در گروه آ بانوان در دسته 81 کیلوگرم با 9 وزنه بردار دیگر به رقابت پرداختند.

?حرکت ضرب

سیدالهام حسینی هر سه حرکت را با یک ضرب با موفقیت به پایان رساند و موفق شد سه وزنه را با موفقیت بالای سر ببرد. حسینی در یک مسابقه وزنه های 91، 96 و 98 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و به مقام هشتم دست یافت.

وزنه بردار اوکراینی در پایان رقابت های انفرادی تا ۸۱ کیلوگرم بانوان با ۱۱۳ کیلوگرم طلا گرفت. وزنه برداران استرالیا و کره جنوبی نیز با 108 کیلوگرم در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

?حرکت دوگانه

حرکت دوضرب 116 کیلوگرم را سید الهام حسینی آغاز کرد و توانست آن وزنه را بالای سر ببرد. حسینی در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 125 کیلوگرمی نشد اما در حرکت سوم آن را مهار کرد.

در پایان رقابت های انفرادی بانوان تا وزن 81 کیلوگرم، نمایندگان اوکراین، کلمبیا و ونزوئلا در رده اول قرار گرفتند.

? سیدالهام حسینی در پایان رقابت های وزنه برداری دسته 81 کیلوگرم بانوان قهرمانی جهان در حرکت دو ضرب با مجموع 125 وزن در دور سوم و مجموع 223 کیلوگرم به کار خود پایان داد و به مقام ششم بسنده کرد. ورزشکارانی از اوکراین، کلمبیا و کره جنوبی نیز روی سکو رفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید