وزنه بردار زن کهگیلویه و بویراحمدی به ایران پشت کردند / عاقبت تکواندوکار در انتظار یک وزنه بردار زن است + تصویر


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838661

بانوی وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی که تنها در رده نهم بازی های آسیایی قرار گرفت، با انتشار پستی در سایت خود اعلام کرد که از ایران مهاجرت می کند و پناهنده می شود.

به گزارش راه دانا به نقل از زاگرس صبح امروز، در روزهای اخیر خبر مفقود شدن یکی از وزنه برداران ایرانی در جریان مسابقات بین المللی و متعاقب آن اعلام پناهندگی این ورزشکار در آلمان مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته است. و خیلی روی آن مانور دادند.

ساعتی پیش وزنه برداران کهگیلویه و بویراحمدی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود اعلام کردند که از ایران خداحافظی می کنند و به یک کشور خارجی پناهنده می شوند اما در واقع به کشور و کشور خود پشت کردند.

در سال‌های اخیر برخی از ورزشکارانی که ایران را به مقصد کشورهای دیگر ترک کرده و پناهنده شدند، عموماً موفقیت چندانی کسب نکردند و نتوانستند افتخارات گذشته خود را تکرار کنند، فقط به کشور خود پشت کردند و مهره رسانه‌ها را سوزاندند و به ابزار رسانه‌ای تبدیل شدند. سوء استفاده

حالا که این وزنه بردار پناهنده شده است، چه بسا چنین سرنوشتی در انتظار کسی باشد که پیش از این نتوانسته به افتخاری چشمگیر و بزرگ برای ایران دست یابد و در مسیری گام برداشته است که تکواندوکار برای کسب مقام سوم المپیک گام برداشته است. در آستانه سقوط بود .

این وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی که در مسابقات بین المللی حضور دارد و از نظر بهترین مقام های کسب شده در رتبه نهم آسیا و بیست و یکم جهان قرار گرفته است در سال های اخیر مورد حمایت خوب مسئولان ورزش کشور قرار گرفته است و این رشد او از حمایت مسئولان ورزش کشور برخوردار بود و اگر در مسابقات افتخار یا موفقیتی حاصل شد به لطف ایران و لباس تیم ملی وزنه برداری ایران بود.

این در حالی است که کیمیا علیزاده به عنوان نفر سوم المپیک و دارنده مدال برنز بزرگترین رویداد ورزشی جهان پناهنده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید