رکورددار وزنه برداری بانوان با 4 وزنه بردار/بیل مکانیکی: ما خودی یا غیرخودی نداریم


ساعت: 18:09
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894419

برنامه رکوردگیری فدراسیون وزنه برداری با هدف شناسایی بانوان مستعد و فعال در این رشته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، برنامه ثبت رکورد فدراسیون وزنه برداری که به منظور شناسایی بانوان مستعد و فعال در این رشته تدارک دیده شده بود، صبح روز پنجشنبه 10 شهریور ماه با حضور چهار داوطلب از کشور برگزار شد. استان های البرز، اصفهان، کهکیلویه و بویار احمد.

در حالی که تنها 5 وزنه بردار زن برای حضور در این رکوردشکنی اعلام آمادگی کرده بودند، داوطلب رضوی از استان خراسان غایب بود و 4 وزنه بردار دیگر نیز با حضور نمایندگان فدراسیون از جمله نایب رئیس بانوان، به میدان رفتند.

در پایان این مراسم پرنیان پشبین از اصفهان در وزن 60 کیلوگرم یکضرب و 70 کیلوگرم در دسته 45 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت.

در وزن 55 کیلوگرم سمانه حسنی از استان کهکیلو و بویراحمد وزنه 57 کیلوگرمی را در یک ضرب ثبت کرد و با سه خطا در دو ضرب کوتاه آمد.

در وزن 76 کیلوگرم، پریسا نورعلی از استان البرز در حرکت یکضرب وزنه 92 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوضرب با مهار وزنه 111 کیلوگرمی با مجموع 203 امتیاز کار خود را به پایان رساند. رکورد ورودی این وزن 195 کیلوگرم اعلام شد.

در وزن 87 کیلوگرم زینب شیخ ارباب از استان البرز آخرین نفری بود که در یک ضرب 86 کیلوگرم و در حرکت دوضرب 117 کیلوگرم را مهار کرد و در مجموع به 203 کیلوگرم رسید.

کورش باقری مدیر تیم ملی نیز ضمن تشکر از این چهار نفر برای اعلام آمادگی و حضور در برنامه رکوردگیری گفت: آینده در پیش روی آنهاست و قطعا با تلاش و راهنمایی بهتر می توانند رکوردهای بهتری را ثبت کنند. هر اقدامی که فدراسیون وزنه برداری انجام می دهد برای نزدیک شدن این ورزشکاران به اهدافشان است. ما اینجا خودی و غیرخودی نداریم و هر که شایسته است باید در تیم ملی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید