پیام همسر شهید حسین داریوش به دشمنان اسلام / همسرم همیشه آرزوی شهادت داشت


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820370

همسر شهید دارایی با بیان اینکه شهید دارایی همیشه آرزوی شهادت داشت، گفت: این شهید بزرگوار فدای مقام معظم رهبری و انقلاب شد و چشم دشمنانشان کور است. به دشمنان می گویم هنوز این شهادت تمام نشده و فرزندش قطعا به راه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان و روز تشییع پیکر شهید اصلانی، دوست و همرزمش حجت الاسلام دارایی از دانش آموزان مجروح حادثه تروریستی حرم رضوی در بیمارستان کامیاب مشهد جان باخت.

وی از روز سه شنبه پس از اقدام به قتل عامل تکفیر در حرم رضوی با چاقو در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید کامیاب مشهد بستری است. اما در نهایت بر اثر عوارض ناشی از ضربات متعدد چاقو، شهد شهادت را نوشید و دعوت حق را لبیک گفت.

تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی و مدیر حوزه علمیه خراسان با حضور در منزل حجت الاسلام صادق دارایی دومین شهید جنایات تروریستی در حرم رضوی با خانواده این مقام عالی رتبه دیدار کردند. زنگ زد

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار گفت: از این حادثه به قدری متأسفم که چند ساعت بعد موضوع شهادت شهید دارایی به من اعلام شد. چه مرگی زیباتر از شهادت در راه اهل بیت(ع) و در بارگاه رضوی؟ از امام رضا (ع) خواستم که مرگم را در راه اهل بیت (ع) و در صحن و منزل رضوی تعیین کند.

وی در ادامه با تجلیل از روحیه عالی و صبر خانواده های شهدای این حادثه، گفت: صبر خانواده های شهدای اصیل و اموال باورنکردنی است، این دو خانواده بهترین و زیباترین صبر را در این حادثه از خود نشان دادند. نام خداوند برای شهادت عزیزانمان صبر و مغفرت را کم می کنیم و با نظاره شما عزیزان روحیه مضاعف می گیریم.

مروی با اشاره به دو فرزند یک و سه ساله شهید داریوش گفت: این حادثه قطعا برای همسر شهید بسیار جدی و تاسف بار است اما بدانید که این روحانی جهادگر در منزل امام رضا (ع) و فرزندانش کشته شده است. و خانواده قطعاً مورد عنایت ویژه هستند.«ثامن الحاج (ع) خواهند بود.

همسر شهید دارایی نیز در این دیدار با بیان اینکه شهید دارایی همیشه آرزوی شهادت داشت، گفت: این شهید بزرگوار فدای مقام معظم رهبری و انقلاب شد و چشم دشمنانشان کور است. به دشمنان می گویم هنوز این شهادت تمام نشده و فرزندش قطعا به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید