اختصاص سهمیه 20 لیتری بنزین برای هر کد ملی / افراد بدون خودرو چگونه سهمیه خود را بفروشیم؟

ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794204

رئیس منطقه آزاد کیش با اشاره به اجرای طرح «بنزین برای همه» در جزیره کیش گفت: در این طرح به افراد (هر کد ملی) 20 لیتر سهمیه داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا لواسانی با تکذیب خبر افزایش قیمت بنزین با تاکید بر اینکه تغییر قیمت انرژی نیازمند مصوبه مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: در بودجه 1401 اشاره ای به افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی سوخت نشده است.

وی تصریح کرد: تفاوت این طرح با طرح قبلی، اختصاص کمک هزینه بنزین به هر کد ملی است که قبلا برای هر خودرو تعیین شده است.

رئیس منطقه آزاد کیش گفت: از این پس سهمیه بنزین به دارندگان هر کد ملی با خودرو یا بدون خودرو تعلق می گیرد که میزان یارانه هر نفر معادل 20 لیتر بنزین با نرخ 1500 است. تن

به گفته لواسانی، یارانه سهمیه بنزین از هر کارت بانکی قابل برداشت است و مردم در صورت نداشتن خودرو می توانند با اپلیکیشن اختصاصی این یارانه را بفروشند. بر اساس این طرح افرادی که بنا به دلایلی نتوانند سهمیه خود را بفروشند یا به دیگری واریز کنند پس از مدتی به صورت خودکار مبلغ را در حساب خود دریافت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دارندگان کد ملی که بیش از یک سال در کشور سکونت داشته اند مشمول این طرح می شوند، گفت: با اجرای طرح جدید سهمیه بندی بنزین، رانندگان وسایل نقلیه عمومی همچنان سهمیه خود را خواهند داشت و هیچ سهمیه ای وجود نخواهد داشت. تغییر در سهمیه تاکسی‌ها: «خودروهای عمومی و دیزلی تولید نمی‌شوند و اعضای خانواده آنها مشمول یارانه 20 لیتری بنزین می‌شوند.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد: اجرای طرح جدید اعطای یارانه بنزین به الگویی در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید