آخرین تصمیمات سهمیه بندی و قیمت بنزین/ کسانی که خودرو ندارند سهمیه بنزین می گیرند؟

آخرین تصمیمات سهمیه بندی و قیمت بنزین/ کسانی که خودرو ندارند سهمیه بنزین می گیرند؟

به گفته رمضانعلی سنگدوینی نماینده مجلس، دولت می تواند 15 لیتر بنزین برای کارت ملی به افرادی که خودرو ندارند اختصاص دهد.

یک نماینده مجلس گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق دولت حق دارد برای افراد فاقد خودرو سهمیه 15 لیتری در نظر بگیرد که در این زمینه بیشتر انصاف است اما نمی شود. تا زمانی که دولت زیرساخت ها و شرایط را فراهم کند اجرا شود.

آخرین تصمیمات سهمیه بندی و قیمت بنزین

رمضانعلی سنگدوینی درباره تصمیمات مربوط به سهمیه بندی و قیمت بنزین گفت: قیمت بنزین در بودجه افزایش نمی یابد، اما تصمیمی که در کمیته تلفیقی گرفته شده این است که برای کسانی که ندارند سهمیه بنزین در نظر گرفته شود. یک ماشین.

وی افزود: دولت در این زمینه تعهدی ندارد و فقط اعلام کرده است که مجاز است برای افراد فاقد خودرو سهمیه ۱۵ لیتری در نظر بگیرد. اعمال نمی شود.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مصرف در کشور ما بالاست و انرژی و سوخت در کشور ما ارزان است. نرخ های 1500 و 3000 تومانی بنزین و 300 تومانی برای هر لیتر گازوئیل واقعی نیست، بنابراین باید عدالت در کشور حاکم باشد و منابع ملی شامل همه مردم شود، زیرا در حال حاضر کسانی که خودرو ندارند از این سهم استفاده نمی کنند. کسانی که خودروهای بیشتری دارند یارانه بیشتری دارند و دولت یارانه بیشتری به این افراد می دهد.

وی گفت: در آینده کارت ملی برای همه کارها استفاده می شود و فردی که خودرو ندارد و می خواهد سوخت خود را بفروشد می تواند سوختی را که در کارت ذخیره سازی دارد با زیرساخت های ارائه شده توسط کارت ملی در صورت نیاز بفروشد. زیرساخت و نرم افزار، این امکان پذیر نیست.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به هر حال این مسیر باید طی شود و در بودجه سال آینده هم پیش بینی شده است، یعنی آن که زیاد مصرف می کند باید همان پول را بدهد و آن که ماشین ندارد و ماشین ندارد. انرژی مصرف نمی کند باید برای او بپردازد. همان یارانه صاحب ماشین را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرکس می خواهد بیش از سهمیه مصرف کند باید بپردازد، منابع عمومی برای همه مردم است و باید به تناسب توزیع شود، همانطور که گفتیم در صورت فراهم شدن زیرساخت ها باید سهمیه بنزین در اختیار همه افراد جامعه قرار گیرد. .

دیدگاهتان را بنویسید