درخواست صدور کارت ملی هوشمند توسط 98 درصد از جمعیت واجد شرایط کرمانشاه ارائه شد/ یک میلیون و 459 هزار کارت ملی هوشمند صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: یک میلیون و 650 هزار نفر در استان کرمانشاه بالای 15 سال سن دارند و نیاز به درخواست کارت هوشمند ملی دارند.

وی افزود: تاکنون یک میلیون و 624 هزار نفر درخواست خود را برای صدور کارت ملی هوشمند پر کرده اند که از این تعداد یک میلیون و 459 هزار کارت صادر و تحویل شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه برای 40 هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده اما این افراد برای دریافت آن به دفاتر پیشخوان مراجعه نکرده اند.


ثبت 60 هزار درخواست صدور کارت ملی هوشمند در کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون

به گفته خدادادی، از ابتدای امسال تاکنون 60 هزار و 884 درخواست کارت ملی به ثبت احوال استان کرمانشاه صادر شده که از این تعداد 35 هزار و 366 کارت صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دو درصد از کل افراد واجد شرایط در استان کرمانشاه برای تکمیل درخواست کارت ملی هوشمند مراجعه نکرده اند.

خدادادی از آمادگی پیشخوان های طرف قرارداد و ادارات ثبت احوال برای ارائه خدمات صدور کارت ملی هوشمند از ساعت 7:30 الی 14:30 خبر داد و گفت: عکس هایی از افراد متقاضی صدور کارت ملی هوشمند. کارت ها به صورت شخصی ساخته می شوند


صدور کارت ملی هوشمند برای ۸۸ درصد متقاضیان کرمانشاه

وی گفت: برای 88 درصد متقاضیان کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه کارت ملی هوشمند صادر شده است و صدور کارت 10 درصد از کل درخواست ها معادل 160 هزار نفر است که تا پایان امسال صادر می شود.

هدادی تصریح کرد: با توجه به تصمیم صدور فیزیکی کارت ملی هوشمند، صدور کارت ملی هوشمند در اسرع وقت و ظرف مدت چهار ماه انجام می شود در حالی که پیش از این در کشور کارت ملی زیادی صادر نشده بود. در ماه گذشته 50 درصد آنها صادر شده و مابقی در سه تا چهار ماه آینده صادر خواهد شد.

وی افزود: خدمات بانکی به افرادی ارائه می شود که برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند اما هنوز کارت ملی دریافت نکرده اند زیرا فیش مربوطه دارای کد رهگیری و کارت هوشمند ملی است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان کرد: به افرادی که تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند خدمات بانکی ارائه نمی شود.

خدادادی گفت: افرادی که از سازمان ثبت احوال برای صدور کارت ملی هوشمند پیامکی دریافت کرده اند اما تاکنون برای دریافت آن اقدام نکرده اند چرا که این کارت ها پس از مدتی معدوم می شوند، در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت های صادر شده اقدام کنند. – به زودی.

وی افزود: دو درصد باقیمانده استان کرمانشاه که واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل درخواست کارت هوشمند ملی اقدام کنند تا در انجام امور اداری خود با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید