طرح کدگذاری مخالف صف سوخت نبود/ افزایش سهمیه سوخت در جنوب کرمان به 40 لیتر


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901838

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان با اشاره به تشکیل صف در برخی از شهرهای جنوبی کرمان برای دریافت سوخت، گفت: با توجه به حجم تردد و بهبود شرایط تصمیم گرفتیم میزان برداشت را به 40 برسانیم. لیتر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; مشکل سوخت در جنوب کرمان و مشکلات مربوط به آن با وجود اجرای طرح کدگذاری در این منطقه مشکلاتی را ایجاد می کند، لذا حجت الاسلام و المسلمین عباس جمعی از امام جمعه فاریاب در نماز جمعه از در دو هفته گذشته در نماز جمعه شهرستان فاریاب ضمن اشاره به برگزاری میز خدمت توسط شرکت نفت گفت: فکر می کردیم مشکل مردم حل شود اما مشکل حل نشد، می کنم. تا هفته آینده به شرکت نفت مهلت دهید، اگر مشکل پمپ بنزین های شهر فاریاب مثل الان باشد، باید خیلی از حقایق را در خطبه ها بیان کنم. ما مشکلات زیادی را می دانیم، اما دوست نداریم آنها را به خطبه ها بکشانیم.


وی ابراز کرد: از مسئولان شهرستان و شهرستان می خواهیم در رفع این مشکل پاسخگو باشند، آیا قانون پنج شهر جنوبی ما برابر با قانون کشور است؟ چرا مردم پنج شهر جنوبی باید دو ساعت در پمپ بنزین منتظر بمانند و بعد بگویند 30 لیتر بیشتر به شما بنزین نمی دهیم؟ چرا فقط در پنج شهر جنوبی شاهد چنین حادثه ای هستیم؟ ما نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نیستیم.

سیدبکر نورالدینی در گفتگو با را آرمان; وی بیان کرد: در راستای مدیریت جمع آوری سوخت بنزین در جنوب و جنوب شرق استان در سطح استان و شهرستان تصمیم گیری شد و در سطح کمیسیون ها و کارگروه های مرتبط با سوخت تصمیم گیری شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان ادامه داد: به محض اینکه سوخت برخی از جایگاه های ما تمام شد، خیلی سریع سوخت آن ها برداشت و برای مدتی تعطیل شد. از این رو مقرر شد سهمیه برداشت به گونه ای تنظیم شود که عرضه سوخت مستمر و برداشت همزمان با ارسال سوخت باشد تا بتوانیم عرضه سوخت خوبی برای هموطنان داشته باشیم و از عرضه خارج از کشور جلوگیری کنیم. شبکه در برخی قسمت ها

وی با اشاره به ماده فوق افزود: در این راستا اقداماتی انجام شده و برای اطمینان از توزیع مناسب و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه اقداماتی صورت گرفته و جدول منطقه ای در نظر گرفته شده است.

نورالدینی تصریح کرد: شاید برخی از ایستگاه ها به دلیل رفت و آمدهای مکرر شلوغ باشد اما بر اساس مشاهدات و بازدیدی که از ایستگاه ها انجام می دهیم گاهی اوقات ایستگاه ها شلوغ می شود که این موضوع چندان زیاد نیست.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان تصریح کرد: با توجه به حجم تردد و بهبود شرایط تصمیم داریم تغییراتی را در میزان سهمیه برداشت اعمال کنیم و میزان برداشت را از 30 لیتر به 40 لیتر برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید