پیگیر راه اندازی تمامی ادارات کل در جنوب کرمان هستیم/ قرار است در نیمه اول سال آینده طرح جنوب استان کرمان را به مجلس ارائه کنیم.


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914683

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در شورای اسلامی:

ذبیح الله اعظمی گفت: در حال حاضر بیست اداره کل و دو دانشگاه در شهرستان جیرفت مشغول به کار هستند و پیگیر ایجاد بقیه ادارات کل از طریق وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط هستیم و در این راستا موافقت مراجع ذیربط را دریافت کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذبیح الله اعظمی در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه در حال حاضر پیگیر ادارات کل جنوب استان هستیم، گفت: در شهرستان جیرفت 20 اداره کل و دو دانشگاه در حال فعالیت هستند و از طریق وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط پیگیر استقرار بقیه ادارات کل هستیم. و در این راستا از مراجع ذیربط تاییدیه گرفته ایم و کارهای اداری در این زمینه در حال انجام است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور ایمن سازی ساختمان ادارات کل زمین در اختیار نیازمندان قرار می گیرد و پیش بینی می شود در نیمه اول سال آینده این طرح برای جنوب استان کرمان ارائه و ارائه می شود. استان کرمان جنوبی افزایش خواهد یافت.

به گفته ذبیح الله اعظمی، طرح استان جنوب کرمان در تاریخ 9 دی ماه 99 توسط وی به ریاست شورای اسلامی ارائه شد و در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید