دولت باید عزم ملی برای تقویت زیرساخت های جنوب استان داشته باشد/ عدم اعتبار کافی برای اقشار ضعیف جنوب کرمان


ساعت: 08:45
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842225

امین رضوانی با تاکید بر اینکه دولت عزم ملی برای تقویت زیرساخت‌های جنوب استان کرمان دارد، گفت: در حوزه‌های مختلف جنوب استان مشکلاتی وجود دارد و از دولت، مسئولان و به‌ویژه برجام رایزنی می‌خواهیم. و یک بار برای همیشه در این مناطق.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امین رضوانی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب در آستانه سالگرد تحلیف اولین دوره مجلس شورای اسلامی و با بیان اینکه معظم له بر انقلابی ماندن تاکید داشتند، گفت: مجلس شورای اسلامی در آستانه سالگرد تحلیف اولین دوره مجلس شورای اسلامی است. .

امام جمعه منوجان با بیان اینکه امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان یک مرکز قانونگذاری در کنار سایر قوا می تواند نقش بسیار ارزنده ای داشته باشد، گفت: ملت ایران اسلامی از زمان انقلاب تاکنون در مسائل مختلف با استکبار جهانی دست و پنجه نرم می کند. مشکلات زندگی

وی با اشاره به مطالب فوق و با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید با گره گشایی از قوانین دست و پاگیر برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، گفت: دولت سیزدهم عزم ملی نشان داده و اقتصاد کشور را اداره می کند تا ما را از بیماری اقتصادی نجات دهد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی با اشاره به محرومیت جنوب استان کرمان گفت: جغرافیای جنوب کرمان دارای ظرفیت های بسیار ارزشمندی در زمینه کشاورزی، معدن و … است و این زمانی است که به جنوب استان می رسد. استان با توجه به شرایط فعلی فریاد محرومیت است.

امام جمعه شهرستان منوجان با تاکید بر اینکه دولت عزم ملی برای تقویت زیرساخت های جنوب استان کرمان دارد، گفت: برای بهبود وضعیت و یک بار برای همیشه در این مناطق و اجازه بدهیم دولت به آنها وام های ویژه بدهد.

وی بیان کرد: در مجامع اعتباری در حوزه آمار و ارقام تصمیمات خوبی اتخاذ می شود. اما در هنگام توزیع این وام ها به شهرستان های نیازمند نمی رسد و این نوع نگاه سخت است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید