تعمیرات اساسی همزمان پنج فروند کشتی در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی و کشتی سازی هرمزگان

ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799991

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی اعلام کرد؛

پور رجبی از تعمیرات اساسی همزمان پنج فروند کشتی غیرنظامی این اداره کل در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی و سایر کشتی سازی های استان خبر داد و گفت: استفاده از نیرو و ایجاد فرصت برای متخصصان داخلی برای ارتقای دانش و تضمین رهبری و جهانی شدن. ترمیم تعمیرات

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ محمدرضا پور رجبی معاون امور بندری و دریانوردی هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: تعمیرات و ارتقاء به موقع و دوره ای کشتی ها ضمن پرهیز از هزینه های بالا، از ایجاد اختلال و اختلال در ارائه خدمات دریایی جلوگیری می کند. کشتی ها در کشور و از دستان توانمند نیروهای مجرب بومی، علاوه بر ایجاد فرصت برای ارتقای دانش جوانان و رفع چالش های پیش روی آنان، از نشت ارز، افزایش اشتغال جوانان و اثبات اقتدار جوانان.متخصصان بومی جلوگیری می کند.
وی در خصوص جزئیات تعمیرات همزمان پنج فروند کشتی در بندر شهید رجایی و سایر کارخانجات کشتی سازی استان، گفت: برنا و نوسود در حال انجام تعمیرات زیرآبی و اساسی در حوزه تعمیرات اداره نگهداری و تعمیرات تجهیزات دریایی به آدرس زیر هستند. بندر شهید رجایی و یکی از کشتی سازی های استان.
پور رجبی به لزوم ارتباط تنگاتنگ سازمان های دریانوردی و کشتی سازی ها به ویژه در تعمیر و نوسازی کشتی ها اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم ها و جنگ اقتصادی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید