فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای قفسه های خود را پر می کنند / با عرضه بیش از حد نفت و کاهش تقاضا مواجه هستیم


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839187

معاون بازرگانی اداره کل صمت استان اصفهان گفت: در حال حاضر روغن موجود در انبارهای شرکت های پخش در مرحله تکمیل است و طبق پیگیری های انجام شده نفت به واحدهای توزیع رسیده است. و فروشگاه‌ها و زنجیره‌های بزرگ قفسه‌هایشان را پر می‌کنند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل نادری معاون بازرگانی اداره کل صمت استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی در خصوص کمبود روغن در برخی فروشگاه ها گفت: اکنون باید منتظر تغییر قیمت روغن در کارخانه ها باشیم به همین دلیل منتظر بودیم تا کارخانه ها قیمت را اعلام کنند و این روند زمان بر بود.

معاون بازرگانی اداره کل صمت استان اصفهان در خصوص کمبود روغن در برخی مغازه ها افزود: قیمت جدید 810 گرم روغن آفتابگردان مایع طبخ در اصفهان 63 هزار تن و قیمت 810 است. گرم روغن مایع برای سرخ کردن 62 هزار تن است.

وی گفت: پس از اعلام قیمت های جدید به کارخانه ها و معرفی محصولات در انبار کارخانه، سپس در انبار شرکت های توزیع و رسیدن به مرحله توزیع، هنگام انتقال کالا به مدت حداکثر 48 ساعت وقفه 24 ساعته داشت. مغازه ها.

نادری تاکید کرد: در حال حاضر روغن موجود در انبارهای شرکت های پخش در مرحله تکمیل است و با توجه به اقدامات بعدی، نفت به واحدهای توزیع رسیده و فروشگاه ها و زنجیره های بزرگ در حال پر شدن قفسه های خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت قدیم دیگر وجود ندارد و تمامی اجناس با قیمت جدید در فروشگاه ها توزیع می شود و فروشگاه ها موظفند قیمت جدید را در قفسه ها نصب کنند. فروش قیمت جدید نشان دهنده سوء استفاده از واحد صنفی یا فروشگاه نیست، بلکه تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور است.

معاون بازرگانی اداره کل صمت استان اصفهان نگران ماندن کالا در دست تولیدکننده هستیم و باید بپذیریم که اجناس افزایش قیمت داشته و ممکن است مردم حساسیت بیشتری داشته باشند و بیشتر خرید کنند. کم است، اما تولیدکننده مانند گذشته به تولید خود ادامه می دهد و با کاهش عرضه و تقاضا مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید