ضرورت تکمیل پروژه نیمه تمام ورزشگاه 5000 نفری کشتی جویبار توسط مسئولان


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884194

سید محمود حسینی پور از پروژه نیمه تمام ورزشگاه 5000 نفری کشتی جویبار بازدید و پیگیری مجدانه ساخت و تکمیل آن را مورد تاکید قرار داد. ‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور صبح امروز در جریان سفر به شهرستان جویبار که با حضور 50 نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان جویبار، اظهار داشت: این پنجمین بازدید از شهرستان جویبار است. استانی که امروز برنامه های متفاوتی دارد در این شهرستان کارهایی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه جمعی از مدیران را به روستاهای شهرستان اعزام کرده ایم، افزود: جلسات مختلفی نیز در شهرستان داریم.

استاندار مازندران تصریح کرد: در حال حاضر بررسی ها انجام شده و فرماندار و امام جمعه شهرستان مشکلاتی را اعلام کرده اند که امیدواریم امروز در بررسی های دقیق وضعیت شهرستان و مشکلات و مسائل پیش روی مردم این شهر به خوبی به صدای مردم گوش می دهد و برای حل مشکلات مردم راه حل ارائه می دهد.

حسینی پور با بیان اینکه واقعاً بر اساس سیاست های دولت سیزدهم به دنبال حل مشکلات مردم هستیم، تصریح کرد: به دنبال شنیدن مشکلات نیستیم، بلکه به دنبال این هستیم که بتوانیم در حل مشکلات مردم فعال باشیم. کمک مردم . .

وی یادآور شد: ترویج حل مشکلات مردم از سیاست های کلی دولت سیزدهم است تا بتوانیم با کمک مردم مشکلات را حل کنیم.



4bc4d918 c92b 4f45 8ea1 a53e937394d5 خبر خاکستری

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جویبار شهر بزرگی در استان مازندران است، گفت: این شهر نام های جهانی دارد و توانسته پرچم پربرکت جمهوری اسلامی ایران را بارها در عرصه جهانی به اهتزاز درآورد. مسابقات کشتی، از این رو جویبار، شهرستان خاص است.

حسینی پور تصریح کرد: نام آوران این شهرستان در دوران حفاظت مقدس توانستند نماینده شهرستان جویبار در مازندران باشند، بنابراین مسئولیت ویژه ای در این زمینه بر عهده داریم و امیدواریم نتایج این سفر برای مردم ملموس باشد.

وی همچنین از پروژه نیمه تمام (در حال ساخت) ورزشگاه 5 هزار نفری کشتی جویبار بازدید کرد و افزود: این پروژه با وام 70 میلیارد تومانی از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران است.

استاندار مازندران بر پیگیری مجدانه روند ساخت و ساز و تکمیل آن تاکید کرد. ‏

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید