توزیع 70 میلیارد تن برای تکمیل سالن 5000 نفری جویبار


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833991

حسن رنگرز بر تسریع در ساخت، بهسازی و حل پروژه های ورزشی جویبار تاکید کرد و گفت: 70 میلیارد تن برای تکمیل سالن 5 هزار نفری جویبار اختصاص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن تکاور صبح امروز در بازدید از پروژه های ورزشی و سالن های ورزشی جویبار گفت: یکی از اولویت های ما در بحث تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام، پروژه های با پیشرفت 70 درصدی در جویبار است.
وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به مازندران 70 میلیارد تن برای تکمیل پروژه سالن ورزشی 5 هزار نفری جویبار اختصاص یافت که بخشی از آن به بهره برداری رسیده و مابقی تا سال 1402 به بهره برداری می رسد و این طرح در حال انجام است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: یک تخته تشک در سالن ورزشی شهید رجایی کوهی خیل جویبار توزیع می کنیم و این سالن برای مبارزه این شهر مناسب نیست.
تکاوران درخشش رزمی کاران جویبار در عرصه جهانی و بین المللی را مورد قدردانی قرار دادند و گفتند: جویبار در عرصه های مختلف در این رشته پیشرو است و با پیگیری و دعوت فرماندار جویبار از زیرساخت های ورزشی جویبار برای تسریع در ساخت و بهسازی بازدید کردیم. ما می توانیم مشکلات را حل کنیم زیرساخت را حذف کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید