تکمیل پروژه های نیمه تمام و مقابله با چالش بیکاری باید در اولویت مسئولان باشد


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841830

محمود حسینی پور تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و همچنین رسیدگی به چالش بیکاری جوانان را از اولویت های اصلی کارکنان مازندران می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سید محمود حسینی پور صبح امروز در ادامه سفرهای شهری خود در بدو ورود به شهرستان گلوگا افزود: گلوگاه فرصت های اقتصادی مختلفی برای ایجاد اشتغال پایدار دارد و برای شکوفایی این استعدادها تلاش خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با وجود پتانسیل اقتصادی، گلوگاه در حوزه زیرساختی و عمرانی مشکلات زیادی دارد که قطعا در سفر شهرستانی برای رفع این دغدغه ها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

87caf476 78b9 4d38 9eae b1e142ed0dc3 خبر خاکستری
استاندار مازندران، تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و همچنین رفع چالش بیکاری جوانان را از اولویت های اصلی مسئولان عالی استان می داند.


سید محمود حسینی پور استاندار مازندران به همراه امام جمعه و فرماندار گلوگاه کهنسال مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده شهید عبدالرز کلبادی نژاد از شهدای هشت ساله دیدار کرد.

استاندار مازندران امروز جمعه 5 خردادماه به همراه 50 نفر از مدیران استانی به شهرستان گلوگا سفر کرد تا از نزدیک مشکلات و معضلات آن شهرستان را بررسی کند.

بازدید از چندین پروژه نیمه تمام زیربنایی و عمرانی، راه اندازی دفاتر خدمات رسان در ادارات شهرستان، اعزام نمایندگان به تمامی روستاها برای گفت و گو با روستائیان و احصای مشکلات و مشکلات آنان از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به گولاگ است.



6a1526cb 3646 47c7 b54f ecd8d10285d2 خبر خاکستری

حسینی پور در این سفر با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان گلوگا دیدار و گفتگو خواهد کرد.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و نشست خبری دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به گلوگا است.

5a5a5108 e544 43f0 b875 f2c64c0add49 خبر خاکستری

در این سفر معاونان بخشداران با برگزاری جلسات مختلف، واحدهای تولیدی و تجاری و بازار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی هر بخش از مشکلات شهرستان گلوگا را بررسی و جمع‌بندی خواهند کرد.

علاوه بر این موضوعات، بخش‌های مختلف در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، زنان و خانواده و سایر بخش‌ها با حضور مدیران مسئول این بخش‌ها بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید