تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت فرمانداری ویژه ری باشد


ساعت: 21:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816159

منصوری گفت: از آقای زمانی می‌خواهم پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهند و سریعاً به اتمام برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و استاندار جدید امشب 25 اسفند ماه 92 در تالار شیخ صدو حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. .


فرصت ها را باید از جویندگان گرفت

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت ری در این مراسم گفت: تحول در نظام خلقت مسیر رشد و کمال است نه حرکت معکوس. به همین دلیل است که در شب سال نو دعا را زمزمه می کنیم. مرحوم امام در مورد خدمت فرمودند: آمده ام خدمت شما باشم.

وی افزود: این مسئولیت ها باید محل آزمایش همه مسئولان باشد و هر فصلی از خداوند بخواهیم که در عرصه ها و تجربیات مختلف سربلند باشیم؛ بنابراین مسئولان در همه جا باید بدانند که در حال خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی قطعا باید به گونه ای باشد که هر مسئولیتی را که بر عهده می گیریم و فرصت هایی را که به دست می آوریم به فرد سالم بعدی بسپاریم، خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که هر کارمندی که می آید، فرصت طلبان می خواهند که “بنابراین مقامات باید آگاه باشند که هر گزارشی که وارد می شود باید به کارمند قبلی ارائه شود تا از فرصت جویندگان و مناطق خدماتی برای رسیدن به کسانی که شایسته آن هستند استفاده شود.


ری مقصدی جذاب برای سرمایه گذاران است

حسین توکلی کیانی فرماندار سابق ری نیز به عنوان دیگر سخنران این مراسم گفت: دولت مردمی آقای رئیسی و ائمه جمعه با فرماندار ویژه ری همکاری ارزنده ای داشتند و به جرات می توانم بگویم ائمه اطهار(ع) مسئولان را همراهی می کنند. آیت الله ریشهری، سپاه استان و اعضای محترم شورای تامین در مسیر پیش روی فرمانداری ری تاثیر بسزایی داشته و نهایت تلاش خود را برای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و رشد و تعالی شهرستان به کار گرفته اند. امروزه مردم ری کاملاً از تأثیرات محسوس فرمان مستقل ری آگاه هستند. همچنین امروزه هیچ تفاوتی بین دستگاه های اجرایی در ری وجود ندارد.

وی ری را یکی از گزینه های اصلی سرمایه گذاران دانست و اگر این اتفاق به دلیل جذابیت های ری رخ داد، افزود: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ری قابل توجه بود. در ری در زمان انتخابات مشکلی وجود نداشت و اصلاح طلبان و اصولگرایان رقابت سختی داشتند. این به دلیل ظرفیت زیاد ری خوب است.

فرماندار سابق ری گفت: خوشحالم که یک مرد بومی به عنوان فرماندار ویژه ری انتخاب شد و یکی از دغدغه های من این بود که یک مرد بومی فرماندار شهرستان شد و خدا را شکر که آقای رضوی انتخاب شد و باید به ایشان کمک کرد. در این مدت اجازه تغییر در تقسیمات کشوری و آوردن ری به روستا را ندادیم. ری را باید یک شهر دید و در پاورقی ماده 12 و به گفته آقای منصوری استاندار تهران، بحث را باید دید. استقلال دنبال ری نرو ری ظرفیت های خوبی دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.


تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت فرماندار جدید ری قرار گیرد

محسن منصوری استاندار تهران به عنوان دیگر سخنگوی این مراسم با تقدیر از خدمات فرماندار سابق ری گفت: و انقلابی که در مسیر مخالفت با جبهه معاند و در مسیر خدمت است انتخاب شد. فرماندار ری

وی با بیان اینکه گاهی در معادلات حکومتی گم می شویم و فراموش می کنیم که باید به ائمه (ع) رجوع کنیم و از آنها کمک بخواهیم، ​​افزود: از آقای زمانی خواستیم که در انتصابات خود در وهله اول جوانی را در نظر بگیرد. ” برخی از انتصابات ممکن است مورد مناقشه قرار گیرند، اما میانگین گیری در نهایت انجام خواهد شد. عفاف و ایمان باید ملاک انتصاب آقای زمانی باشد و از همه مهمتر وحدت و همدلی با مردم ملاک عمل ایشان باشد. اگرچه تضاد آراء و تضاد آرا بخشی از ماهیت حکمرانی در شهر بزرگی مانند ری است، اما باید از این تضاد آرا به نفع شهر استفاده کرد.

استاندار تهران گفت: مدیران ما نباید نقش اپوزیسیون را بازی کنند. این سبک از مدیران می دانستند که ایراداتی وجود دارد، پس چرا مسئولیت پذیرفتن؟ مدیران ما نباید اپوزیسیون باشند بلکه باید بتوانند با کم و کاستی به کار خود ادامه دهند. رهبران کشور باید به مردم طمعکار خدمت کنند. عذاب و سختی مردم بر پیامبر سنگین است و پیامبر برای کمک به مردم هر کاری کرد. فرماندار جدید ری باید بداند که از این به بعد اگر کسی در ری گرسنه به رختخواب برود مسئولیت اصلی من بر عهده من است و دوم اینکه فرماندار مسئول است.

منصوری در پایان پروژه های نیمه تمام را زخم توسعه روستایی و شهری عنوان کرد و گفت: متأسفانه چندین پروژه نیمه تمام در شهر ری وجود دارد و هر مدیری که پروژه ای را شروع کرده و دوره مسئولیتش بدون اتمام آن به پایان رسیده است. از آقای زمانی می خواهم پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار دهند و سریعاً به اتمام برسانند.

در پایان این مراسم از زحمات حسین توکلی تقدیر و حمید زمانی به عنوان فرماندار جدید ری معرفی شد.

فرماندار جدید ری یک جامعه شناس با سابقه مدیران پیشکسوت، فداکار، متخصص و جهادگر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید