تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت است/ محور شازند – اراک مطالبه مهم مردم است


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892428

رضایی کوچی گفت: اولویت اصلی تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور است و تلاش برای تحقق این پروژه ها در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، محمدرضا رضایی کوچی عصر امروز در جریان سفر به استان لرستان و بازدید از محور ازنا – شازند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این محور یکی از مهمترین محورهای ارتباطی کشور محسوب می شود که به شمال – شهرت دارد. کریدور جنوبی

وی با بیان اینکه تکمیل این محور یکی از مطالبات جدی مردم است، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است، اما به دلیل بازدید رئیس مجلس و معاون وزیر، بخش هایی از آن همچنان معطل مانده و انتظار می رود. راه و شهرسازی به لرستان، منابع مورد نیاز برای تکمیل. پروژه باید تزریق شود تا در اسرع وقت تکمیل شود.

رئیس کمیته ساخت و ساز شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا مقرر شد پیمانکاری با توان مالی و عملیاتی بالاتر برای این پروژه درگیر شود تا بتواند در کمترین زمان ممکن پروژه را تکمیل و به بهره برداری برساند.

رضایی کوچی با اشاره به پروژه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب ازنا گفت: متاسفانه به دلیل بالا بودن سطح آب، فاضلاب مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است و باید هر چه سریعتر پروژه به اتمام برسد و اتمام پروژه یکی است. از مهمترین مطالبات مردم

وی گفت: این پروژه سال هاست که متوقف شده و به دلیل کمبود منابع مالی پیشرفت قابل توجهی وجود ندارد.

رئیس کمیته عمران مجلس بر تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی به دولت تاکید دارد که پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد و تکمیل و در نظر گرفته شود. که حجم زیادی از پروژه های نیمه تمام در کشور وجود دارد که به دلیل کمبود منابع مالی با تاخیر مواجه شده اند، بنابراین ظرفیت هایی از جمله معافیت نفتی و تسهیلات بانکی در قالب ماده 56 در بودجه در نظر گرفته ایم و افزایش یافته است. منابع مالی برای پروژه های نیمه تمام به ویژه در مناطق فقیرنشین مانند لرستان تا این پروژه ها به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید