تخلف دیگر عزیزی هادم; پرداخت میهمانان شخصی از حساب فدراسیون فوتبال + مدارک

در کمتر از یک سالی که از ریاست عزیزی هادم می گذرد، فدراسیون فوتبال سفرهای خارجی زیادی داشته است که برخی از آنها نشان می دهد افرادی از خارج از تیم ها و یا حتی از فدراسیون فوتبال در کنار عزیزی هادم حضور دارند. به عنوان مثال، در سفری به لیتوانی، شرکت عبدالرضا موسوی از یک شرکت هواپیمایی و گلمرضا علیهانی از یک شرکت طراحی سوپرمارکت که ادعا می کند اسپانسر لباس تیم ملی است، تیتر اخبار شد. اما در هیچ یک از این موارد عزیزی هادم از پاسخگویی امتناع کرد تا هیات مدیره با تجمیع تخلفاتش درباره آزادی موقت او تصمیم گیری کند.

برای تخلفات ریز و درشت رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال این روزها نمایان شد و حالا سند دیگری حکایت از تخلف دیگری از عزیزی هادم دارد. در حالی که فدراسیون ها باید در تمامی سفرها برای اعضای شورای خارج از کشور مجوز بگیرند و به آنها اجازه پرداخت هزینه های اعزامی را بدهد، سندی نشان می دهد که در سفر به لیتوانی، مهمانان و همراهان عزیز هادم از شورای برون مرزی مجوز نداشتند. بود.

مدیر امور اداری و تشریفات فدراسیون فوتبال قبل از اعزام عزیزی هادم به لیتوانی برای حضور در جام جهانی فوتسال در نامه ای به وی در خصوص ضرورت و اهمیت اعزام افراد ذکر شده در نامه نامه نوشت و فرصت کافی برای دریافت این نامه وجود نداشت. اجازه از شورا. ، می نویسد و برای پیگیری محموله آنها سفارش می خواهد. عزیزی هادم در نامه اولیه خواستار اقدامات لازم برای اخذ بلیط و ویزا شده و اعلام کرده است که پرداخت هزینه هتل آنها “با مسئولیت خود” انجام می شود. در لیست اعضا حضور رئیس فدراسیون فوتبال و هیأت همراه از 25 تا 28 شهریور 1400 و همچنین عبدالرضا موسوی و نام یکی از اعضا نیز خط خورده است.

شهاب الدین عزیزی هادم، فدراسیون فوتبال،

این در حالی است که در نامه دیگری از سوی رضا احمدی نژاد به فدراسیون فوتبال آمده است که حتی فدراسیون هزینه هتل میهمانان خود را پرداخت نمی کند و نویسنده این نامه مدعی است هزینه اسکان میهمانان فدراسیون فوتبال در گراند هتل را پرداخت می کند. کمپینسکی در لیتوانی بر اساس این نامه، با توجه به پرداخت هزینه هتل از طریق کارت اعتباری و عدم امکان این فرصت توسط میهمانان فدراسیون فوتبال، این فرد مبلغ 3164.50 یورو هزینه کرده و از فدراسیون فوتبال خواستار پرداخت این مبلغ شده است. در انتهای نامه که به نظر می رسد توسط ممیزی فدراسیون فوتبال نوشته شده، قیمت مهمانان شخصی عزیز هادم، عبدالرضا موسوی و گلمرضا علیحانی که بدون استخدام با فدراسیون و مجوز قانونی راهی لیتوانی شده اند، درج شده است.

شهاب الدین عزیزی هادم، فدراسیون فوتبال،

همچنین در سند دیگری به تاریخ 22 ژانویه 1400 (قبل از عزل عزیزی هادم) و گزارش آن در 9 مارس 1400 (پس از برکناری عزیزی هادم) تنظیم شده است، مبلغ 2222 یورو به مبلغ 317298 ریال برای ذکر اسکان و پذیرایی عزیزی هادم. موسوی و علیهانی با هزینه رضا احمدی نژاد به لیتوانی آمدند. در این سند همچنین معادل ریالی این هزینه 705 میلیون و 36 هزار و 156 ریال (70 میلیون و 503 هزار تن) عنوان شده است و بار دیگر در نامه مذکور اعزام این افراد از سوی شورای برون مرزی در برخی موارد مجاز نبوده است. شرایط این افراد رابطه استخدامی یا قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشتند.

شهاب الدین عزیزی هادم، فدراسیون فوتبال،

گفته می شود بخشی از مبلغ 3164.50 یورو به صورت نقدی توسط فدراسیون پرداخت شده است و به همین دلیل این رقم در گزارش حسابرسی نهایی 2222 یورو درج شده است.

در واقع عزیزی هادم در این سفر دو نفر را بدون مجوز شورای برون مرزی با خود برده و از حساب فدراسیون پرداخت کرده است. تخلف دیگری که باعث شد هیئت مدیره او را اخراج کند. یکی از بیش از 40 موردی که هیئت به اخراج عزیزی هادم اشاره می کند بی انضباطی مالی و پرداخت های غیرقانونی است.

دیدگاهتان را بنویسید