درخواست اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از کمیته اخلاق چیست/ علت رسیدگی نشدن به شکایت رئیس برکنار شده چیست؟!


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838181

برای تأخیر در رسیدگی به اتهامات، خدمتگزار گرامی؛

تعداد قابل توجهی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درخواست خود را به کمیته اخلاق این نهاد ارسال کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پرونده شهاب الدین عزیزی هادم که در جلسه 28 بهمن 1392 از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار شد در کمیته اخلاق قرار گرفت.

اتهامات وارده به عزیزی هادم در جلسه اخیر اعلام شد که درخواست مهم بیش از 10 نفر از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص مدت هاست که مورد بی توجهی قرار گرفته است.

این اعضا با توجه به شرایط حساس فضای فوتبال ملی و جو متشنج هیئت مدیره از کمیته اخلاق خواسته اند رسیدگی نهایی و اعلام رای این پرونده را به پایان روز 20 خردادماه موکول کند. مجمع عمومی.

لزوم حضور رئیس برکنار شده جلسه و حق قانونی وی برای دفاع از خود طبق اساسنامه از یک سو و تأثیر مستقیم این موضوع در آزادی 4 نفر از اعضای هیئت مدیره از جمله موارد اصلی بود. دلایل این درخواست

اما کمیته اخلاق به این درخواست بالاترین نهاد قانونگذار فوتبال ایران بی توجهی کرد که برای قضات این کمیته عجیب نیست و بی سابقه است.

عزیزی هادم بلافاصله پس از برکناری موقت از اعضای هیات مدیره کمیته اخلاق شکایت کرد که از سال گذشته به دلیل اتفاق عجیبی به این شکایت رسیدگی نشد.

عزیزی هادم بر اساس بند سوم ماده 37 اساسنامه برکناری وی از ریاست فدراسیون را بدون هیچ سندی می داند و این امر از نظر قوانین داخلی قانونی نیست.

اما این طومار حتی در دستور کار کمیته اخلاق نیست. در حالی که مطالبات اعضای هیات مدیره بدون سند و مدرک وارد چرخه شد.

مشخص نیست چرا کمیته اخلاق به سرعت رای پرونده عزیزی هادم و تاخیر در رسیدگی به شکایت این رئیس برکنار شده از اعضای هیئت مدیره را اعلام کرد.

این رفتار دوگانه در شرایطی به وجود آمد که حضور عزیزی هادم در دهمین اجلاس هورداد و افشای بسیاری از مسائل پشت پرده، قطعا با توجه به جنجال های فراوان پیرامون اعضای هیئت مدیره، سوالات مهمی را در افکار عمومی آشکار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید