بنده در صلاحیت کمیته اخلاق برای رسیدگی به اتهامات شک دارم/ درخواست مجمع فدراسیون فوتبال برای توقف پرونده رئیس مخلوع!


زمان: 08:27
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1835899

بر اساس یکی از مفاد حوزه اجرایی اساسنامه کمیسیون اخلاق فدراسیون فوتبال، در جریان رسیدگی به پرونده با رئیس برکنار شده این سازمان ابهامات جدی به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال، هفته گذشته دو بار به جلسه کمیته اخلاق دعوت شد تا اتهامات و دلایل برکناری خود را در خصوص عدم حضور هیئت مدیره در دو جلسه بررسی کند. . .

البته در برخی محافل رئیس سابق فدراسیون فوتبال دلیل اصلی عدم حضورش در این جلسه مهم را تاج می‌دانند، موضوعی که ظاهرا اسناد آن به دست اعضای کمیته اخلاق رسیده و داوران نیز از آن مطلع هستند. این.

بر اساس بند 2 ماده 45 اساسنامه کمیسیون اخلاق، طرفین پرونده موظفند به درخواست اطلاع رسانی و دستور حضور در جلسات رسیدگی کنند. حال اگر بیماری عزیزی هادم برای اعضای کمیسیون ثابت شود، معلوم نیست در غیاب او حکم صادر می شود یا دوباره دعوت می شود.

در این بین اتفاقی افتاده که می تواند تمام معادلات را به هم بزند. در بحث حیطه اختیارات اجرایی کمیته اخلاق تحت عنوان کلی اساسنامه تردیدهای جدی ایجاد شده است که می تواند به درخواست اعضای مجمع به عنوان رکن اصلی ایران، رسیدگی به اتهامات عزیزی هادم را در دستور کار قرار ندهد. فوتبال.

بر اساس ماده 3 قانون اساسی، کمیته اخلاق می تواند اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه فوتبال اعم از مقامات رسمی و غیره را در قبال نقض قوانین اخلاقی و رفتاری که ممکن است صداقت و اعتماد را مختل کند، مسئول بداند. فوتبال کشور و در صورت لزوم احکام مربوطه را صادر کند.

b867cd5a 36c9 4dff 8e72 9b1dc171937e خبر خاکستری

حال طبق همین مقاله; در فعالیت بنده شهاب الدین عزیزی شبهاتی به وجود آمد و تفاسیر مختلفی از این مقاله صورت گرفت. مشخص است که او دیگر در فوتبال ملی فعالیتی ندارد و زندگی حرفه ای اش تا تصمیم نهایی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در 19 خرداد برای تصمیم گیری درباره سرنوشتش به حالت تعلیق درآمده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار دانا؛ اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال همچنین در نامه‌ای به دبیرکل خواهان موکول شدن رسیدگی به اتهامات رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال به بعد از جلسه 19 خرداد و تعیین تکلیف نهایی ریاست فدراسیون شدند. آسیب رساندن به فوتبال ملی

حال باید منتظر ماند و دید تصمیم دبیرکل فدراسیون فوتبال برای ابلاغ این پیام به کمیته اخلاق و در نهایت نظر داوران این کمیته در این خصوص چه خواهد بود. مهمترین تصمیمات ممکن صدور حکم قطعی بدون شنیدن اظهارات عزیزی هادم علیه وی، تمدید مدت ریاست برکنار شده جلسه و یا به تعویق انداختن آن به بعد از جلسه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید