هشدار جدی به یکی از اعضای سابق هیئت مدیره فدراسیون فوتبال

209596 131 خبر خاکستری

گلمرضا بهروان درباره انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: برای او آرزوی موفقیت دارم. او یک فوتبالیست است اما باید دید هدف چیست. اگر هدف توسعه فوتبال ملی است باید کمک کنیم. هیچکس به تنهایی نمی تواند به فوتبال ایران کمک کند و حتی هیات مدیره هم به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. کسانی که به این فوتبال علاقه دارند، سالم هستند و به دنبال نقطه شروع در فوتبال نیستند، کمک کنند.
وی گفت: همه اقشار جامعه، فوتبال و رسانه ها باید کمک کنند. باید فضایی ایجاد شود که کسانی که سر کار آمده اند و کار می کنند و می خواهند کار کنند آسیب نبینند. این نبردها بازی های برنده نیستند. همه کسانی که به فوتبال می آیند به هر حال سخت کار می کنند. صفایی فراهانی، مصطفوی، کفاشیان، تاج و عزیزی هادم در طول حضور خود زحمات زیادی کشیدند. البته آنها بدون اشتباه هم نبودند اما نمی توان از زحمات آنها چشم پوشی کرد.

یکی از اعضای سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره جنجال های این فدراسیون گفت: فوتبال حتی می تواند بر وضعیت جامعه تأثیر بگذارد و هیچ وقت جو آرام و بدون مشکل نبوده است. وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد. چرا مردم را فریب می دهید؟ حقیقت را بگو. این تفاوت ها اصلا خوب نیست و من از این مشکلات گذشتم. من بیش از 8 سال در فدراسیون بودم و حتی در مورد این شغل نامه نوشتیم. روال کمی متفاوت بود، اما نامه ای که نوشتیم دروغ نبود. فوتبال کشورمان نباید معامله شود.

وی ادامه داد: تنها سرمایه ما در ورزش اعتماد مردم است اما اکنون این اعتماد خدشه دار شده است. ما وارد یک موقعیت خطرناک می شویم. همه باید بیایند و در فوتبال کمک کنند و آن روزهایی را بگذرانند که می خواهی تنها با هیئت مدیره کار کنی. فوتبال نیاز به کمک دارد و به نظر شما الان داریم کمک می کنیم؟ ما جو را شعله ور کرده ایم و هیچکس نباید کسی را به خاطر این فضا مقصر بداند. از داخل فشار می آوریم و وزن کم می کنیم.

بروان افزود: اگر دلمان به مردم بسوزد می توانیم بیشتر عمل کنیم. آقای عزیزی هادم نیز هرگز کسانی را که بله گفته اند مورد آزار و اذیت قرار نداده است. هرکسی بتواند با حریف خود کار کند سالم است و باید به همه احترام گذاشت. همدلی باعث ایجاد قدرت می شود، اما این اتحاد اکنون وجود ندارد. برو تو جلسه ببین همه مثل همن؟ آنها واقعا نیستند. از تلاش دیگران نباید غافل شد.

دیدگاهتان را بنویسید