فقط یکی دو نفر از اعضای هیئت مدیره به فوتبال کمک می کنند / در صورت ادامه روند فعلی سهامداران را نام می برم!


ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1841972

قرارداد با فدراسیون کانادا عددی را به عنوان غرامت ارائه نمی کند.

یکی از اعضای هیئت مدیره و سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: به جز یکی دو نفر از اعضای هیئت مدیره، هیچ کس دیگری به ما کمک نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید میرشاد ماجدی، عضو هیئت مدیره و سرپرست فدراسیون فوتبال درباره لغو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کانادا گفت: همانطور که می دانید بسیاری از دوستانشان خوابشان برده است. با کانادا به توافق رسیدیم و توافق مان باید 2 بازی دوستانه در کانادا داشته باشیم و بعد از امضای قرارداد. یه اتفاقی برامون افتاد

وی گفت: مشکلات ما بعد از آن شروع شد، مشکلات ما ورزشی نیست و به هر حال با توئیت های شخصی افرادی که در کانادا بودند و با مواضع سیاسی مقامات کانادایی همراه بود، شروع شد. به هر حال، ما به کانادا نامه نوشتیم و به آنها گفتیم که اگر مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهند.

مجیدی گفت: آنها گفتند مشکلی وجود ندارد و ما اقدامات لازم را انجام داده ایم. نگران مشکل روحی و روانی کادر فنی هستیم که به ما گفتند مشکلی وجود ندارد و اقدامات لازم انجام شده است. دیدار مقابل کانادا یکی از بهترین بازی های تیم ملی آمریکا بود که در رده بندی فیفا در رده سی و هشتم قرار گرفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع مزایای فدراسیون کانادا تاکید کرد: موضوع اصلاً غرامت نیست و عددی در این باره نوشته نشده است. متن قرارداد را فسخ نمی کند و طرفین باید به آن پایبند باشند، مگر اینکه اتفاقی افتاده باشد. قرارداد ما در این زمینه چند بند دارد و آن را به وکیل دادیم و در این باره با فیفا مکاتبه خواهیم کرد.

من از آقای فگانپور بسیار ناراحت هستم. او باید به ما کمک کند، اما کارهای غیرواقعی انجام داده است. ما تمام مدارک لازم مربوط به ملاقات با کانادا را برایشان فرستادیم و گفتند ترجمه کنید و به ما بدهید. پرونده ها و مستندات زیادی در فدراسیون در قالب اتوماسیون وجود دارد و من تعجب می کنم که او که در فدراسیون است علیه ما صحبت می کند.

مجیدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما این است که فوتبال در شرایطی است که باید در رسانه ها مطالبی را مطرح کند و همه دنبال سهم باشند. من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال نمی توانم دروغ بگویم. فرم برایش ارسال شد و گفت که قرارداد کلی خوب است، حتی در مورد مبلغ هم نظر داد و در مورد چیزهای دیگر مکتوب صحبت کرد. من برای آنها و افرادی که این تصمیمات را به آنها می دهند متاسفم. من هم متاسفم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اذعان به تفاوت های موجود در این ترکیب خاطرنشان کرد: تعدادی از دوستان هستند که سهم می خواهند. وقتی مردم به عنوان یک هیئت دور هم جمع می شوند و برای آرمان های خود تلاش می کنند، باید با هم باشند. به جز یکی دو نفر از اعضای هیئت مدیره، هیچ کس دیگری به ما کمک نمی کند. عده ای که خارج از بوکس هستند بیشتر به فدراسیون و تیم ملی حمله می کنند.

وی در خصوص وساطت دولت در فدراسیون گفت: از دولت و مسئولان می خواهم به تیم ملی کمک کنند، تاکنون کمکی نشده است. وزیر ورزش و جوانان واقعا تلاش کرد مشکلات و مشکلات مالی را در این زمینه حل کند اما یک ریال از سوی فدراسیون حمایت نشد و همه چوب ها را گرفتند و به میرشاد مجیدی و فدراسیون فوتبال زدند که راه را اشتباه می رود. من از ساعت 6 و 7 صبح تا 24 در فدراسیون هستم. تیم امید به عراق رفت، تیم جوانان موفق شد و لیگ ما در حال برگزاری است. همه به دنبال جایگاه تیم ملی هستند؟

وی افزود: همه می‌دانستند که نخست‌وزیر و پارلمان کانادا علیه ما موضع می‌گیرند و بسیاری از مردم کانادا علیه ما می‌ایستند، اما برخی رسانه‌ها به جای حمایت از میرشاد ماجدی و فدراسیون فوتبال به سمت ما لیوان و کوزه پرتاب می‌کنند. گفت ما چه جور ایرانی هستیم آنچه را که داریم در ردیف اخلاص قرار می دهیم و به کار ادامه می دهیم اگر دوستانی که این کارها را می کنند قسم می خورم اگر دست از این کارها بردارند اسم این افراد را یکی یکی می گذارم. یکی .

مجیدی گفت: باید روز سه شنبه مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کنیم.

وی در پایان درباره اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ در این مورد لطف ندارد، او می داند که چقدر از او و همکارانش حمایت کرده ایم، خارجی ها پول و درصد قراردادشان را گرفته اند. وقتی کانادا این مسابقه را لغو می کند و دیگر یک ورزش نیست، دیگر در دسترس ما نیست. می دانید، اینها رویدادهای فوتبالی نیستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید