جوی مرموز در طبقه چهارم ساختمان فدراسیون فوتبال ساکن شده است/ ماشین تخریب ترسیده است. لیست اعضای هیئت مدیره دریافت شده را منتشر کنید!


ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823254

سکوت رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال پس از 2 ماه شکست؛

رئیس فدراسیون فوتبال که با برکناری موقت روبه رو بود، سرانجام پس از 2 ماه حضور در فضای مجازی سکوت خود را شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس فدراسیون فوتبال که در 28 بهمن 95 از سمت خود تعلیق شد، پس از دو ماه سکوت کامل درباره برخی از این اتفاقات بیانیه ای صادر کرد.

عزیزی هادم در این بیانیه تفصیلی ضمن انتقاد از رویکرد کنونی نسبت به برنامه ریزی های شوم برخی مسئولان فعلی در خصوص جوایز جام جهانی به مردم هشدار می دهد که در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکرم که کوچکترین رحمتی به این بنده عنایت فرمود و به من توفیق داد که در مدت کوتاهی و در 11 ماهه اول حکومتش به فضل الهی و با همکاری و مشارکت به فوتبال کشور خدمت کنم. از دیگر دست اندرکاران و همکاران، مدیران و ورزشکاران سخت کوش و فداکار، گامی بلند و استوار در جهت کمال فدراسیون و فوتبال کشور برداریم. در رقابتی نزدیک حقوقی، زمانی سکان هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفتم که بنا به دلایلی که برای عموم مردم نامعلوم بود، باید اعتماد به فوتبال ملی بازگردانده می شد، منابع مالی آن به طور کامل تحلیل می رفت و به دلیل همه گیر شدن تاج و تخت، بسیار زیاد بود. امید. حساب های بانکی فدراسیون نیز به دلیل مالیات معوق توقیف شده است. با این وجود در توکل به خدا به توفیقات قابل توجهی دست یافته ایم. صعود تیم ملی بانوان ایران به جام ملت های آسیا برای اولین بار در تاریخ، پیروزی های جانبخش تیم های ملی در فوتسال و فوتبال ساحلی، راه اندازی تیم های امید و تمرکز بر فوتبال پایه و طرح جست و جو برای استعدادهای بزرگ پرداخت بدهی های ده ها میلیاردی، برگزاری منظم اردوهای آموزشی، افزایش حقوق داوران فوتبال، جذب بیش از 180 میلیارد تن منابع مالی برای فدراسیون فوتبال، ارائه پروازهای رایگان و اختصاصی به تیم های ملی به ارزش ده ها میلیارد تن. و غیره. بخشی از آن بودند. 11 ماه بازی بدون شکست تیم ملی و در نهایت رکورد صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2022 از جمله دستاوردهای بزرگ این دوران درخشان و کوتاه است که هیچکس نمی تواند آن را از صفحه تاریخ پرافتخار کشور پاک کند. فوتبال ایران. جای تاسف بود که پس از سریع ترین و ارزان ترین صعود تیم ملی به جام جهانی و در حالی که نیاز به برنامه ریزی هدفمند در آرامش مطلق بود، شیرینی صعود به جام جهانی در کام ملت و اعضای تیم تلخ شد. مونتاژ. یک وضعیت ناگوار بر سر فدراسیون فوتبال از بین رفته است. به نظر می رسد عده ای از زمان صعود به جام جهانی قطر برای پاداش 400 میلیاردی فوتبال ایران نقشه های شومی کشیده اند. در چنین شرایطی آتش توپخانه تخریب و اخاذی هماهنگ و سازماندهی شده علیه رئیس فدراسیون فوتبال که نمی خواست منافع ملی فوتبال را قربانی کند، انجام شد و شرایط سختی بر فوتبال ایران حاکم شد. سعی کردم با سکوت و استفاده از فوتبال برای گرفتن حق خود از سوء استفاده بسیاری از فرصت طلبان جلوگیری کنم تا مجمع فدراسیون فوتبال در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرد. در این مدت با جعل اخبار و اطلاعات نادرست، ناقص، تحریف شده و خرابکارانه سعی در فریب آگاهی عمومی داشتند تا به هدف خود برسند و ثبات به دست آمده در فوتبال را از بین ببرند.

در دو ماه گذشته به منظور حفظ منافع ملی و جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان و همچنین حفظ دستاوردهای فوتبال و به ویژه جلوگیری از خطر توقف فدراسیون فوتبال در برابر فشار رسانه ها سکوت کردم و حتی از خودم دفاع کردم. تخریب سازمان یافته تا آسیبی به فوتبال وارد نشود. اکنون نیز که این ملاحظات تند و نفس گیر تمام شده است، برای تنویر افکار عمومی و بازگرداندن فوتبال ملی به قانون و تعالی و همچنین پاسخ به اتهامات نادرست و ناجوانمردانه ای که به اعتبار ورزش ملی می رسد. ملت شریف ایران و نمایندگان محترم مجلس به تدریج حقایق دیگری را بیان خواهم کرد.

اکنون که بزرگان و پیشکسوتان فوتبال کشور به گرایشات غیرقانونی و نامتعارف اعتراض کرده و حقایق تلخ و دلسوزانه ای را بیان کرده اند، ماشین تخریب هراسان شده و با اتهامات واهی به پیش می رود و سعی در رسیدن به تصمیم و تصمیم مجمع محترم دارد. و مالک قانونی فوتبال ملی متاثر شده و می خواهد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال را از تصمیم خود منصرف کند. وی این بار مرزهای نامردی و فسق و بی عدالتی را درنوردید و با طرح دعوای مالی جعلی و جعلی و ارجاع به کمیته محترم اخلاق حتی شنیده شد که قوه قضاییه در صدد ایجاد موج جدیدی از تخریب و نفوذ اینجانب بر جامعه است. و آنها رویکرد یک انجمن معتبر فوتبال را دارند. با توجه به آخرین اتهام وارده به اینجانب، عموم مردم محترم بدانند آنچه به عنوان پاداش به ورزشکاران، مدیران، مربیان، مدیران و کارکنان پرداخت می شود، اساساً بر اساس مصوبه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال است. . ثانیاً این رقم بسیار کمتر از اعضای محترم تیم ملی و کادر فنی و سایر ذینفعان است و ثالثاً این در عرف متعارف و البته بسیار کمتر از ارقامی است که سایر کشورهای آسیایی برای صعود در نظر می گیرند. درخواست من از جریان مرموز که اخیراً در طبقه چهارم فدراسیون فوتبال رخ داده است، انتشار لیست حقوق، مزایا، حق جلسه و پاداش دریافتی اعضای هیئت مدیره به همراه صورتجلسه هیئت مدیره است. مدیران، برای جلوگیری از تخلفات. حقوق رئیس فدراسیون نیز در چارچوب مقررات و گمرکات است که نسبت به نتایج به دست آمده و اعتبارات ارائه شده رقم ناچیز است و به زودی مستندات آن به قوه قضائیه ارائه خواهد شد. قابل ذکر است که من رئیس قانونی فدراسیون فوتبال داوطلبانه از دریافت جایزه قانونی صعود تیم ملی به جام جهانی چشم پوشی کردم. همچنین تعداد قابل توجهی از نیروهای دخیل در تداوم موفقیت تیم هیچ جایزه ای دریافت نکردند.

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که همکاری من با فدراسیون فوتبال هنوز قطع نشده است و همه منتظر 19 خرداد و تصمیم مهم و تاریخی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری در قلعه فوتبال هستیم. در نهایت هیچ ملاقاتی بین اینجانب به عنوان رئیس، اعضای هیئت مدیره، صندوقدار و سایر اعضای فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است و جالب اینجاست که در دو ماه اخیر هیچ عضوی از فدراسیون فوتبال برای توضیح، دفاع، نقد و بررسی حضور نداشته است. این مسائل را حل و فصل کند، ایشان شکایتی نکرد و بعد عجولانه و به قصد تخریب من توسط چند نفر جدید که به فدراسیون آمدند، این پرونده های مفتوح را مبنای دادخواهی، دادخواست و تبلیغات رسانه ای قرار دادند. آیا باید به این دوستان هراسان بگویید وجدان اخلاقی و جوانمردی و عدالت شما کجا رفته است؟ دلیل این همه نفرت و دشمنی و تباهی چه می تواند باشد؟ سوال مهم من و اعضای جلسه فدراسیون فوتبال این است که چگونه درخواست برکناری من بدون هیچ مدرکی در جلسه هیات مدیره مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. «پرونده» آوردند؟

اما این همه سختی و برادری و جفا را برای اعتلای نام و آینده کشور عزیزمان ایران تحمل کردم و با توکل به خدا به عنوان حافظ فوتبال ملی در موعد مقرر و با کمال میل در جلسه فدراسیون فوتبال حاضر شدم. انصافا در کنار انگیزه و سند از کارنامه درخشان فوتبال کشور در دوره 11 ماهه دفاع خواهم کرد و با درایت اعضای مجمع محترم فدراسیون فوتبال به فضل الهی فوتبال ملی را برمی گردانیم. به سلامتی و آرامش و پیشرفت و پیروزی روزهای سرد فوتبال را به سرچشمه شادی و نشاط برمی گردانیم.

و مکروه و مکروله و الله بهترین فریبکاران است

و ما رستگاریم جز به خدای متعال

شهاب الدین عزیزی هادم

29 فروردین 1401 “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید