اقدامات وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد اقتصادی قابل تقدیر است


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893605

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با گروهک های ضد انقلاب، نفوذ و مبارزه با رژیم صهیونیستی برجسته و قابل تقدیر بود و ایشان بر تداوم این اقدامات تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (دوشنبه هفتم شهریور ماه) که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در جمع مدیران وزارت اطلاعات حضور یافت، گفت: اقدامات وزارت اطلاعات. مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با گروهک های ضد انقلاب، نفوذ و مبارزه با رژیم صهیونیستی توصیفی برجسته و برجسته است و بر تداوم این اقدامات تاکید دارد.

معاون اول رئیس جمهور در تشریح برنامه ها و اقدامات اقتصادی دولت انقلاب برای ارتقای سطح معیشت مردم گفت: خنثی سازی تحریم ها از ابتدای تاسیس دولت در دستور کار بوده است، بنابراین با این راهکار تحریم ها را کم اثر خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط زمان تحویل دولت، به اجرای برخی اقدامات زیرساختی در قالب سند تحول دولت انقلابی و مردمی اشاره کرد و افزود: تلاش برای بهبود شرایط با استفاده از ظرفیت های مختلف ادامه دارد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین به دیپلماسی منطقه ای به عنوان یکی از اقدامات موثر و اولویت های جدی دولت اشاره کرد و گفت: تعامل با همسایگان افزایش یافته و نتایج مثبت بسیاری دارد.

در این دیدار خجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های یکساله وزارت اطلاعات گفت: بر اساس سند تحول دولت مردم و انقلاب این وزارتخانه دارای اهتمام لازم برای همراهی دولت در تطبیق برنامه های در دستور کار و در راستای توسعه اطلاعات اساسی مردم، برخورد جدی با فساد و نفوذ و تامین امنیت پایدار با همکاری سایر نهادهای ذیربط اقدامات موثری را انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید