موج خروشان بیابان نشینان باز هم توطئه استکبار را خنثی می کند


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807769

مردم استان سمنان به همراه خانواده ها و خودروهای خود در این استان با حضور در مکان های از پیش تعیین شده راهپیمایی باخمن بار دیگر بیعت خود را با آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; راهپیمایی 22 بهمن استان سمنان امروز در 50 نقطه با خودرو و موتور سیکلت در مسیرهای تعیین شده در حال برگزاری است.

سمنانی ها بار دیگر با سردادن شعارهای ضد استکباری و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیعت مجدد خود را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند. خلق حماسه ملی

همه ساله چشم جهانیان به حضور مردم در این جشن باشکوه دوخته خواهد شد و باز هم دشمنان ناامید و شکست خورده معادلات خود را از توطئه های خود بر هم خواهند زد و قدرت و عزت دیگری بر برگ زرین اسلام نقش می بندد. انقلاب.

مسئولان استانی نیز مردم استان را در این مراسم باشکوه همراهی کردند و اقتدار، اتحاد و همدلی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

شور و شوق بچه ها و جوانانی که پرچم های رنگارنگ ایران اسلامی را در ماشین و موتور سیکلت خود در دست دارند تماشایی است، در مکان هایی که ماشین ها هستند گروه های جوانان به اجرای سرودهای انقلابی می پردازند.

بیست و دومین سال 1357 باخمن را می توان روز بزرگ تاریخ، روز شادی و نشاط در جبهه حق و روز جان باختن جنایات استکبار و اجداد و یکی از آن ایام الهی و ایام نورانی خداوند برای ملت ایران دانست. رژیم طاغوتی را شکست.

موج خیره کننده خودروهای شرکت کننده در مراسم 22 بهمن بار دیگر شور و نشاط انقلابی را به نمایش گذاشت و مردم با غرور ملی پیش از این عزت و استقلال ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید