توطئه های جدید جبهه استکبار با همکاری آمریکا خنثی می شود


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918746

دیدار آیت‌الله رئیسی با وزیر امور خارجه نیکاراگوئه؛

رئیس جمهور با محکوم کردن سوء استفاده آمریکا و غرب از ابزارهایی مانند حقوق بشر علیه کشورهای مستقل و مقاوم، از شکست حساب شده آمریکا در طرح‌های جدید علیه کشورها و ملت‌های متخاصم و مقاوم یاد کرد و گفت: گسترش همکاری‌های کشورهای متحد یکی از راه‌های خنثی‌کردن جنگ است. فشار جبهه استکبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار دنیس مونکادا وزیر امور خارجه نیکاراگوئه، فرصت های بزرگ ایران و کشورهای آمریکای لاتین را بستر مناسبی برای توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و کشورها دانست. آمریکای لاتین، از جمله نیکاراگوئه.

رئیس جمهور با اشاره به روابط خوب دوجانبه ایران و نیکاراگوئه و همکاری های مثبت و سازنده دو کشور در نهادها و سازمان های بین المللی، مقاومت در برابر خصومت و فشار استکبار به ویژه آمریکا را یکی از عوامل تعمیق روابط دانست. و همکاری دو کشور.

آیت الله رئیسی با محکوم کردن سوء استفاده از ابزارهایی مانند حقوق بشر علیه کشورهای مستقل و مقاوم توسط آمریکا و غرب، از شکست حساب شده آمریکا در طرح های جدید علیه کشورها و ملت های متخاصم و مقاوم یاد کرد و تصریح کرد: گسترش همکاری ها آمریکا یکی از راه های خنثی کردن فشار در جبهه است، این استکبار است.

دنیس مونکادا وزیر امور خارجه نیکاراگوئه نیز در این دیدار با اشاره به اقتدار و مقاومت ایران در برابر فشارها و تحریم های آمریکا، از اهمیت تدوین و اجرای سند جامع همکاری اقتصادی و تجاری بین کشورش و جمهوری اسلامی ایران خبر داد. ایران به عنوان و برای تسریع و تقویت گسترش مبادلات، بر همکاری های تجاری و اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید