سواد رسانه ای؛ مهمترین مولفه در مبارزه با استکبار در فضای مجازی

ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782023

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز استکبار از فضای مجازی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند و مهم ترین مولفه مبارزه با استکبار در فضای مجازی سواد رسانه ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: انقلاب اسلامی از همان ابتدا یکی از اهداف و برنامه های خود را احیای مبارزه با ظلم و ستم قرار داده و همین موضوع باعث بیداری ملت های آزادی خواه جهان شده است. “

امام جمعه بندرگز ادامه داد: ایجاد جبهه مقاومت به ویژه در کشورهای اسلامی و منطقه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و دشمن همواره در تلاش است تا انقلاب را از بین ببرد و آن را متوقف کند. منطقه.”

حجت الاسلام حسینی گفت: بدرقه علما از انقلاب اسلامی، شهادت و کشتار دانش آموزان و جنگ تحمیلی از جمله مواردی است که مستکبران برای کنترل انقلاب اسلامی از آن استفاده می کنند.

وی گفت: دشمن تلاش کرد انقلاب اسلامی را گسترش ندهد اما به همت ملت ایران شاهد موفقیت روزافزون انقلاب هستیم و روزی شهدا برای زنده نگه داشتن آرمان انقلاب جان خود را فدا کردند. در دل می سازند و می سوزند .

افسر گفت: امروز دشمن از رسانه ها برای تهمت زدن استفاده می کند. یکی از گفتمان های انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند مبارزه با استکبار است و برای رسیدن به آن باید از آن استفاده کنیم. ما در فضای مجازی سواد رسانه ای داریم و دانش آموزان ما باید آموزش ببینند و قدرت تحلیل داشته باشند که به چیزی اعتقاد نداشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید