تطهیر کنندگان یزید امروز پهلوی را تطهیر می کنند

وی ادامه داد: ما باید روی طهارت دو نجاست بسیار حساس باشیم، اول طهارت بنی امیه و یزیدی لعنت بر آن و دوم طهارت پهلوی ها. امروز این دو تطهیر وجود دارد. در سال 1990 یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس یک سریال 90 قسمتی ساخت و چندین میلیون دلار هزینه کرد. پیام این سریال این بود که یزید در شهادت سیدالشهدا(ع) نقشی نداشته است، این گفته از ابن تیمیه گرفته شده است. ابن تیمیه یزید را تطهیر کرد، پس جریانی از تطهیر بنی امیه امروز در میان وهابیت وجود دارد که از اندیشه های ابن تیمیه سرچشمه می گیرد.

امام موقت قزوین گفت: امروز دستگاه رسانه ای سعودی-صهیونیستی در تطهیر بنی امیه و پهلوی نقش دارد، یعنی دو خط مهم در جریان رسانه ای آل سعود تطهیر این دو دستگاه است. الف) جنگ حق و باطل امری عادی می شود، اگر پهلوی پاک شود، انقلاب امام خمینی (ره) تبدیل به یک ماجراجویی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خزری گفت: اگر بنی امیه تطهیر شوند، خون عاشورا و یاران سیدالشهدا (علیه السلام) هدر می رود، اگر پهلوی تطهیر شود، خون شهدای ما هدر می رود. همچنین هدر می رود برخی فکر می کنند که مشکل تطهیر پهلوی یک مشکل عادی است، اما اینطور نیست و تطهیر پهلوی یک مسئله اصلی در جنگ های شناختی است. اگر پهلوی تطهیر شود می گویند چرا جنگیدی و این همه شهید دادی؟ پس ما باید مسئول باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در جهاد تبیینی یکی از مهمترین مأموریت های ما ارائه چهره پهلوی به نسل آینده است، بنابراین ارائه چهره پهلوی از وظایف ماست، اگر یزید تطهیر شود معاویه نیز تطهیر خواهد شد. به خلافت می رسد، پاک می شود چنانکه در دعای عاشورا می خوانیم «اللهم العون الظلم ظالم الحق محمد و آل محمد» اگر پهلوی تطهیر شود، آمریکا و انگلیس هم خواهند شد. خالص شود.

خطیب نماز جمعه قزوین تاکید کرد: یزید دستور کشتن سیدالشهدا(ع) را صادر کرد، یزید به والی خود دستور داد در صورت سرپیچی حسین را گردن بزند و ابن تیمیه می گوید چه کسی تا دندان سیدالشهدا به یزید گفته است؟ الف) با بامبو زده شده است؟ در حالی که در اسناد تاریخی این مطلب مورد تایید اطرافیان یزید است.


تطهیر کنندگان یزید امروز پهلوی را تطهیر می کنند

حجت الاسلام والمسلمین خضری ادامه داد: امروز جریانی که دیروز یزید را تطهیر کرد، امروز در حال تطهیر پهلوی است و ما باید مراقب این جریان باشیم.

وی با بیان اینکه می گویند رضا شاه مردی مقتدر بود در حالی که ایران یک روز در اشغال متفقین بود، گفت: زمانی که متفقین به ایران حمله کردند یک روز ایران را اشغال کردند، ارتش خراسان در روز اول و شهریور فرار کردند. امسال باید بگوییم تصادف.

امام جمعه موقت قزوین افزود: شهید جهان آرا 34 روز بدون امکانات و پشتیبانی از خرمشهر دفاع کرد. قدرت کیست؟ آیا رضا شاه قوی است؟

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: می گویند رضاشاه خادم بود و خط راه آهن ساخت. می دانید راه آهن تجاری نبود، یک راه آهن کاملاً نظامی بود و در اختیار قدرتمندان بود و برای آینده برنامه داشتند که به شوروی برسند و شوروی هم به خلیج فارس دسترسی داشته باشد.

وی افزود: از نظر مهندسی در متون تاریخی آمده است که خط راه آهن ایران از غرب به شرق است نه از شمال به جنوب و روابط تجاری ما در طول تاریخ از غرب به شرق بوده است و از آنجایی که انگلیس موافقت نکرد، عراق که با آلمان مرتبط است، با هند که مستعمره بریتانیا است مرتبط است. باید متصل باشد، بنابراین او با قطار شمال به جنوب موافقت کرد و روزنامه ها قطار ناکجاآباد را تیتر زدند زیرا از هیچ شهر بزرگی به جز تهران عبور نمی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خزری خاطرنشان کرد: باید مراقب روند تطهیر باشیم و نکته دوم این است که مقوله های واقعی در کشور داریم، مقوله غیر واقعی و وارداتی. در سال 1396 رهبری فرمودند که ما در مواجهه با مشکلات دو نوع داریم، یک نوع در مواجهه با مشکل احساس مسئولیت مضاعف می کند و انگیزه اش دو چندان می شود و یک نوع هم داریم که در مواجهه با مشکل ناامید می شوند. ، ترس و منفی بافته شده و می گویند نمی شود و ما نمی توانیم.

حجت الاسلام و المسلمین حضری تصریح کرد: الحمدلله امروز در رأس حکومت افرادی هستند که می گویند «ما می توانیم» و «انجام می شود»، این نشانه است، برخی اتفاقات نشانه مدیریت است، نشانه این است که مشکلات را می توان حل کرد. می شود مشکل آب آبیک را حل کرد، می شود مشکلات استان را حل کرد تا این استان پیشرفت کند، کسانی که می گویند «نمی توانیم» طبیعتاً مانع ایجاد می کنند و مخالفت می کنند.

وی بیان کرد: مراتب تشکر و قدردانی خود را از استاندار محترم به ویژه معاونت عمرانی ریاست جمهوری و نهادهای مختلف که در این زمینه تلاش می کنند اعلام می داریم و امیدواریم شاهد پیشرفت و توسعه استان تاریخی و سربلند قزوین باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید