سند پیر منافقین درباره پهلوی و ساواک در کشتار مردم / مسعود رجوی ماشین کشتن پهلوی!


ساعت: 22:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805956

یک سند تاریخی به امضای رئیس ساواک وجود دارد که نشان می دهد مسعود رجوی از همدستان دیرینه ساواک و رژیم پهلوی بوده و نقش ویژه ای در سرکوب مخالفان شاه، حتی کسانی که به ظاهر متحد رجوی بوده اند، داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سال گذشته اطلاعات عراق با انتشار اسنادی فاش کرد که فرح پهلوی و پسرش رضا پهلوی با صدام حسین و رژیم بعث عراق برای تحمیل جنگ هشت ساله به ایران و کشتار مردم همکاری کرده اند!

اما سندی تاریخی به امضای نصیری رئیس ساواک وجود دارد که نشان می‌دهد مسعود رجوی از همدستان دیرینه ساواک و رژیم پهلوی بوده و نقش ویژه‌ای در سرکوب مخالفان شاه، حتی کسانی که در ظاهر از همدستان رژیم بودند، داشته است. شاه رجوی.

این سند و همچنین کشتار، کشتار و بمب گذاری سازمان منافقین برای کشتار بیش از 17000 ایرانی و اظهارات مختلف مورد توافق خانواده پناهنده پهلوی نشان می دهد که مسعود و مریم رجوی قاتلان رضا و فرح پهلوی قبل و پس از سقوط رژیم سرکوبگر

bbeec5f3 3482 481a a2fe e40364468384 خبر خاکستری

منافقین سعی کردند همکاری خود با ساواک و پهلوی را پنهان کنند تا سابقه خود را در مبارزه با رژیم پهلوی پنهان کنند و رضا و فرح پهلوی نیز سعی کردند سوابق رضاخان و محمدرضا پهلوی را در کشتار مردم به خاطر منافقین به هم مرتبط نکنند. شهرت قتل: همکاری بین آنها و گروهک تروریستی منافقین را مخفی نگه دارند تا این واقعیت پنهان شود که وجه مشترک پهلوی و رجوی در قتل و کشتار باعث اتحاد بیشتر آنها شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید