رجوی یک ساواکی دو آتیشه / منافقین; سازمانی از مزدوران که ملت آنها را بیرون کرد

ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806338

پس از انتشار سند، رسوایی با شیطان پرستان به وجود آمد.

استاد تاریخ با بیان اینکه طبق اسناد رجوی مانند ساواکی از دو آتیشه نقش بسزایی در سرکوب انقلابیون داشته است، گفت: آنها میهن پرست هستند، چرا هنوز برای کشتن ایرانیان نقشه می کشند؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، بنیانگذار انقلاب اسلامی، چه خوب گفتند; “آمریکا شیطان بزرگ است.” این شیطان بزرگ سالیان دراز با استعمار و استثمار ایرانیان و ریختن خون پاک هموطنان عزیزمان مستقیم و غیرمستقیم بر ملت ایران حکومت کرد. مخالفان، این بردگان – حرمت شیطان پرستان در برابر آمریکایی ها، نقش خوبی در مستندسازی جنایات آنها در ایران داشتند و همچنان هم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد.

گزیده ای از گفت و گوی خبرنگار ما با فاطمه زنگنه کارشناس ارشد تاریخ است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

سند رسوایی شیطانی

عصر همدان: اخیرا سندی مبنی بر همکاری نزدیک گروهک منافقین با ساواک در کشتار ملت ایران منتشر شد. به خوانندگان ما در مورد آن بگویید:

زنگنه: بله حق با شماست، همین سند چند سال پیش منتشر شد اما به دلیل استفاده کمتر از فضای مجازی به اشتراک گذاشته نشد. سندی تاریخی که باید آن را سند رسوایی شیطان پرستی دانست. نصیری رئیس ساواک بر همکاری نزدیک رژیم پهلوی و این گروه تاکید کرد، سندی که سرکوب و کشتار مردم آزادیخواه ما توسط رجوی را ثابت می کند.

در واقع رجوی در سال 1351 با اعدام مورد عفو قرار گرفت و سپس به عضویت کامل نیروهای پهلوی و ساواک آمریکایی درآمد.

عصر همدان: چرا به گروهک منافق می گویید شیطان پرستان؟

زنگنه: مگر من امام خمینی (ره) این عالم عاقل و عاقل نیستم؟ آمریکای جنایتکار را شیطان بزرگ می نامیدند.

عصر همدان: عده ای فکر می کردند بعد از انقلاب بعد از عدم توجه به هالک مجاهدین به ملت پشت کردند. درسته؟

زنگنه: نه. این گروه جنایتکار چه نقشی در پیروزی انقلاب اسلامی می توانست داشته باشد؟ در حالی که سالها پیش برای اثبات همان سندی که در سال 1351 به امضای رئیس ساواک رسیده بود، دست رجوی و امثال رجوی در کشتار وحشیانه زنان و کودکان انقلاب غرق در خون شد؟!

رجوی ساواکی است دو آتیشه / قبر منافقین سال هاست مثل قبور پهلوی کنده می شود.

ساواک کار سازمان های جاسوسی صهیونیستی و آمریکایی بود، در واقع ساواک باید با دو تیر به او خطاب می شد.

آیا می توان کشتار منافقین را فراموش کرد؟ هرگز. در جنگ تحمیلی نیز اطلاعاتی را در ایران در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند و رهبران آنها به طور مستمر با صدام دیکتاتور عرب دیدار می کردند و با همکاری یکدیگر عملیات فروغ جاویدان را طراحی می کردند، همان عملیاتی که پیش از این رزمندگان اسلام با آن روبرو بودند. ایران تحت عنوان «عملیات مرصاد» به پا خاست و منافقانی چون پهلوی را دفن کرد.

پس از سقوط صدام حسین که خود یک دست نشانده تمام عیار عرب در غرب بود، منافقین به طور فزاینده ای به آمریکا پناه بردند و در طول سال ها برنامه های خود را با این دولت کودک هماهنگ کردند و سال ها کمپ اشرف 3 راه اندازی شد. در آلبانی

ایرانی ها را سلاخی می کنند و می کشند و می گویند; ما وطن می پرستیم!

عصر همدان: این گروه جنایتکار در این شبکه و این شبکه زیر نظر ترومپتیست های غربی و کردهای آمریکا مدام یک وطن پرست تلقی می شود! به آنها چه بگویم؟!

زنگنه: میهن پرست! خنده دار نیست؟! در حالی که قاتلان بیش از 17000 ایرانی هستند چگونه می توانند چنین ادعایی داشته باشند، کدام میهن پرستی کودکان و زنان بی خانمان را هدف مستقیم توپخانه و خمپاره قرار می دهد؟ کدام وطن پرستی با این وضعیت به رزمندگان ما حمله می کند و آنجا که نمی تواند از رزمندگان ما حرفی بزند، زبان قهرمانان ملی ما را می کند و پوست آنها را زنده زنده می کند و سرشان را می برید؟ می توان به این جنایتکاران گفت; وطن پرست؟!

منافقین; سازمانی از مزدوران که ملت آنها را بیرون کرد

عصر همدان: هویت تروریستی هالک مجاهد چه زمانی رسما فاش شد؟

زنگنه: هویت این جنایتکاران در اواخر خرداد 1360 رسماً برای همگان فاش شد و سپس در ایران به گروهک منافقین شهرت یافتند و مرکز فعالیت آنها در فرانسه شد و به خاک و خون ریخته شدند. سازمانی مزدور که سرانجام از سوی ملت ایران طرد شد.

آنهایی که از ملت ایران با نفرت آسیب دیده بودند، در سال های 60 تا 1364 بیش از پیش خوی خونخواری خود را نشان دادند و مردم و مسئولان رژیم 1360 را به خاک و خون کشیدند و انفجاری هولناک در دفتر و نخست وزیری حزب جمهوری اسلامی به دنبال داشت.

قتل و سلاخی زنان و کودکان بی پناه به خاطر داشتن چهره امام توسط منافقین

عصر همدان: چرا گروهک منافقین به سوی مردم بی پناه تیراندازی کردند؟

زنگنه: شاید باورتان نشود که در همان سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی، این گروه سفاک چون از سوی مردم رها شده بودند و مردم ماهیت جنایتکار خود را می دانستند، با بغض خود به کودکان و زنان رحم نکردند. خیابان ها و اگر کسی عکس امام یا حتی شهدای محله را داشت، آن را شهادت می کرد.

منافقین; مسخ شده برای کشتن ایرانیان

عصر همدان: درباره این گروه بیشتر توضیح دهید:

زنگنه: پس از سال 1360 پایگاه های تصمیم گیری آنها در ایران به تدریج توسط اطلاعات و ارتش به رسمیت شناخته شد و با دستگیری تعداد قابل توجهی از رهبران آنها، حضور آنها بسیار کاهش یافت و در سال 1365 ارتباط آنها با اطلاعات عراق بیشتر و بیشتر شد. و با آموزش جنگ های داخلی در قدرت دگرگونی خود، آموزش کشتار ایرانیان را می بینند و رسماً نیروهایشان در دو عملیات در آفتاب و چلچراغ به دنبال تصرف فکه و مهران هستند که تمام نشده است.

میهن پرستان به کشورشان حمله می کنند؟!

در آخرین روزهای جنگ پس از پذیرش قطعنامه 598 می خواستند از غرب به ایران حمله کنند و در 48 ساعت تهران را فتح کنند! و چه خون های پاک و مظلومی در شهرهای اسلام آباد و کردستان و گیلان غربی ریختند اما به قول خودشان راه به جایی نبردند و قبرشان را کندند.

جنایات بیشمار منافقین بر هیچکس پوشیده نیست و این گروهک تروریستی همچنان با سازمان های جاسوسی صهیونیستی آمریکا برای کشتار ملت ایران نقشه می کشد. کجای تاریخ نوشته شده که میهن پرستان می آیند و به کشورشان حمله می کنند! جوانان ما باید این را بدانند و تاریخ خود را بیشتر بدانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید