شوک برای پرسپولیس از حریف 6 آتیشه یحیی

شوک برای پرسپولیس از حریف 6 آتیشه یحیی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره از سوی کمیسیون تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر مطالبه 24 میلیارد ریالی به همراه غرامت دیرکرد، کمیته وضعیت بازیکنان حکم عدم استماع صادر کرده است. باشگاه پرسپولیس به پرداخت 620 میلیون ریال بابت اصل دعوی و پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت محمد بائوج رضایی باشگاه سایپا، سایپا به پرداخت این مبلغ و هزینه های مطالبه 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی محکوم شد.

* با توجه به شکایت فرشاد سالاروند از باشگاه مس رفسنجان به دلیل درخواست 780 میلیون ریالی، باشگاه مس به پرداخت 621 میلیون و 188 هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* عباس محمدیان از باشگاه مهندسی تبریز به دلیل درخواست پول شکایت کرد اما کمیته وضعیت بازیکنان این شکایت را رد کرد.

* شکایت مهرداد طهماسبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران سابق، تهران) مبنی بر درخواست یک میلیارد و 700 میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.

* در شکایت حمید جوکار از باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز به مبلغ 870 میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت 453 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* محسن آقایی از باشگاه خیبر خرم آباد شکایت کرد که این باشگاه در مجموع 153 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شده است.

* هادی ریش اصفهانی از باشگاه شهرداری ماهشهر شکایت کرد که مبلغ 420 میلیون ریال می خواهد که طبق تصمیم کمیته وضعیت بازیکنان این مبلغ و هزینه دادگاه باید توسط باشگاه پرداخت شود.

* باشگاه ملوان بوشهر از سبحان فالح و باشگاه پارس جنوبی به دلیل فسخ غیرموجه یک طرفه شکایت کرد و کمیسیون با رد شکایت شاکی و رد دعوا موافقت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید