استقلالی به آتیشه: از سر لجبازی به پرسپولیس رفتم

استقلالی به آتیشه: از سر لجبازی به پرسپولیس رفتم

شاهرخ بیانی درباره دربی صد و دوم که قرار است 3 آذر برگزار شود، اظهار کرد: این دیدار همیشه برای هواداران جذاب و دیدنی است. با توجه به اینکه هر دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند و پرسپولیس به دنبال استقلال است، این دیدار 6 امتیازی برای هر دو تیم است. آینده خود را به استقلال بیاورید

وی افزود: این دیدار لحظات حساس خود را دارد. همه دوست دارند دو دیدار متوالی این دو تیم در لیگ برتر را ببینند تا هواداران این دو تیم در صورت برد تیمشان دست از شعار ندهند.

بیانی در پاسخ به این سوال که ادعا شده این دیدار حساس نبوده و تنها سه امتیاز مهم بوده است، گفت: چنین ادعایی صحت ندارد. از اول فصل همه منتظر این دیدار بودند. زن و مرد، پیر و جوان و حتی کسانی که علاقه ای به فوتبال ندارند، نتیجه این مسابقه برایشان مهم خواهد بود و برای بعضی ها این مسابقه حساس تر از بازی های تیم ملی یا تیم هایی است که در آن حضور دارند. لیگ قهرمانان اروپا

بیانی اضافه کرد: در این دیدار بحث روحی و روانی بسیار مهم است و هر تیمی که در این زمینه آمادگی بهتری داشته باشد در زمین مسابقه موفق تر خواهد بود اما در مجموع شرایط هر دو تیم تقریبا یکسان است و تیمی که با استفاده از توانایی های خود پیروز خواهد شد.زمین بیرون خواهد آمد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که مهمترین عامل پیروزی در دربی چه بود، گفت: تمرکز مهم ترین عامل است. تیمی که متمرکز و با اعتماد به نفس باشد و از فرصت های خود استفاده کند موفق خواهد بود.

وی در خصوص رفتنش از استقلال به پرسپولیس و تجربه حضورش در این دو تیم گفت: تجربه بازی در دو تیم را داشتم. در دربی های زیادی شرکت کرده ام اما هیچ وقت استرس نداشتم. تنها تمرکزم روی بازی بود. با آرامش بازی کردم و توانستم چند گل در دربی بزنم اما اگر می خواهید از رفتنم از استقلال به پرسپولیس مطلع شوید باید بگویم که جدایی من به خاطر لجبازی بود. چون همه می دانستند من استقلالی هستم اما اگر به گذشته برگردم هرگز این اشتباه را نمی کنم و به پرسپولیس می روم.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه را چگونه پیش بینی می کنید، گفت: پیش بینی این مسابقه سخت است. تیمی که وضعیت روحی خوبی داشته باشد، وارد بحث نشود، با داور بحث نکند و فقط روی بازی متمرکز باشد، به عنوان برنده زمین را ترک خواهد کرد و نقش خط هافبک بسیار موثر خواهد بود.

بیانی در پایان گفت: امیدوارم هر دو تیم بازی زیبایی انجام دهند. این بازی شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. بازیکنان می دانند که حتی کوچکترین اشتباه آنها را از پیروزی باز می دارد. هواداران فقط باید از تیم حمایت کنند. به حریف یا داور کاری نکنید.