پیشنهاد برای پرسپولیس؟ در شرایط بدی از استقلال رفتم

پیشنهاد برای پرسپولیس؟  در شرایط بدی از استقلال رفتم

میلاد زکی پور درباره پیوستن به سپاهان گفت: بعد از یک فصل خوب و البته مشکلاتی که با گل گهر داشتم پیشنهادهای متعددی به من رسید و پس از بررسی جوانب تصمیم گرفتم به تیم خوب و بزرگ سپاهان بیایم. سپاهان تیمی حرفه ای و خوش ساختار است که شرایط مناسبی را برای بازیکن فراهم می کند و زمانی که پیشنهاد این تیم را دریافت کردم به نظرم رسید که این یک چالش جدید و جدی برای فوتبال من است و به همین دلیل تصمیم گرفتم به سپاهان بیایم.

وی در خصوص جدایی از گل گهر گفت: دو فصل بسیار خوب را در گل گهر سپری کردم و این تیم تاثیر زیادی در پیشرفت فوتبالم داشت و از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تشکر می کنم و برای این سریال آرزوی موفقیت دارم. ” فصل سختی را در گل گهر پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم فصل را در رتبه خوبی به پایان برسانیم.

مدافع جدید سپاهان درباره انتخاب مورایس به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: آقای موریس مربی بزرگی است و سابقه بین المللی دارد و قطعا حضورش در سپاهان و لیگ ایران تاثیرات مثبتی خواهد داشت. او فوتبال آسیا را به خوبی می شناسد و نتایج موفقی هم در غرب و هم در شرق آسیا کسب کرده است و فکر می کنم با توجه به قرارداد سه ساله اش، باشگاه برنامه های زیادی با او دارد و من مشتاق هستم که زیر نظر او چیزهای زیادی یاد بگیرم.

زکی پور در خصوص جدایی تعدادی از ستاره های سپاهان نیز خاطرنشان کرد: در نقل و انتقالات همیشه بازیکنان می روند و بازیکنان به تیم می آیند و این طبیعی است. هواداران سپاهان باید به مدیریت باشگاه اعتماد کنند و قطعا تیم خوبی برای فصل آینده آماده خواهد شد. افرادی که رفتند هم بازیکنان خوبی بودند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره رقابت با امید نورافکن در پست دفاع چپ گفت: هیچ وقت از مسابقات فرار نکرده ام و همیشه در تیم هایم موقعیت های خوبی داشته ام. امید هم دوست خوب من است و در استقلال با هم بودیم. تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام می دهم و نگران این مشکلات نیستم و کادرفنی تصمیم می گیرد هر بازیکن در کدام پست بازی کند.

مدافع سپاهان درباره پیشنهادش از پرسپولیس گفت: در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و تمرکزم روی این تیم است و اینکه چه تیم هایی در نقل و انتقالات پیشنهاد می کنم مربوط به گذشته است. امیدوارم فصل خوبی با سپاهان داشته باشم.

زکی پور در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد بار دیگر از مجموعه گل گهر و به ویژه امیرخان کالانوی به خاطر نوعی تولد دوباره فوتبالم زیر نظر ایشان تشکر کنم. زمانی که با شرایط بد استقلال را ترک کردم، دوباره توانستم توانایی هایم را در گل گهر نشان دهم و اگر امروز اینجا هستم به خاطر عملکردی است که در گل گهر نشان دادم.

دیدگاهتان را بنویسید