من برای تصمیم گیری بین دو نامزد به کربلا رفتم / توری برای ادامه کار باید شرایط را تغییر دهد

ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798785

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: توری برای ادامه کار نیاز به تغییر شرایط دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس برگزار شد و در نهایت حسین توری با 46 رای در کنار رئیس فدراسیون بوکس ماند.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در پایان این دیدار گفت: یکی از سخت ترین اتفاقات زندگی ام بود که باید بین دو عزیز و عزیز رای می دادم. من برای تصمیم گیری به کربلا رفتم، اما حسین توری برای ادامه کار باید شرایط را تغییر دهد. او باید با بچه ها مهربان باشد و همه در خانواده باشند. باید بداند که با چه شرایطی رئیس فدراسیون شده و شرایط را رعایت کند.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی بوکس افزود: الان مطالبات ما زیاد است، تیم پزشکی کامل می خواهیم، ​​نمی توانیم از رستوران معمولی غذا بگیریم. ما مربی تغذیه و مکمل می خواهیم.

استکی با تاکید بر حضور اسپانسر و بهبود شرایط اقتصادی در فدراسیون گفت: من هر جا می روم استقلالی هستم. کمک های دوستانم ادامه خواهد داشت. آقای صالحی بیش از 10 میلیارد تومان بدون دیده شدن کمک کرده است. امیدوارم حامی باشند اما فدراسیون باید کار خود را به درستی انجام دهد.

وی در خصوص اعتراض روحل حسینی به عدم شفافیت در انتخابات گفت: من عدم شفافیت را تایید نمی کنم، شرایط مساوی نبود و برای حسینی بود. فضای مجازی، وزارت ورزش و کمیته هم بود، اما مسابقه برد و باخت است.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به بوکس بانوان تاکید کرد: بوکس بانوان در دست مسئولان است و به این راحتی قابل حل نیست. خانه بوکس باید 100 میلیارد تامین شود، اگر پول بود باید فکری به حالش کنیم.

استکی در پایان درباره جایزه دانیال شهباش گفت: دانیال هنوز جوایز خود را نگرفته و به زودی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید