توری رئیس فدراسیون بوکس المپیک نیست/وزارت ورزش باید به مهندسی کمیسیون بپردازد

ساعت: 07:55
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792119

مدال باشکوه را نمی توان دستاورد این فدراسیون دانست.

سرمربی اسبق تیم بوکس جوانان گفت: از وزارت ورزش انتظار داریم با دبیر فدراسیون بوکس وارد پرونده شود و تاریخ برگزاری جلسه را نیز به تعویق بیندازد.

امید رشید ملی پوش سابق و سرمربی سابق تیم بوکس جوانان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی راه دانا در خصوص تجمع اخیر جامعه بوکس اظهار داشت: دو تجمع اعتراضی مقابل وزارت ورزش و جوانان داشتیم. خواسته های ما را ملاقات کرده و به مسئولان برسانید.

وی در ادامه بیان کرد: جامعه بوکس به انتخاب دبیر مجمع انتخاباتی اعتراض کردند و در همین بحث حتی پروتکلی برای رسیدگی قانونی به این موضوع نوشته شد اما در این بین اتفاق عجیبی افتاد.

رشید در این خصوص گفت: به اطلاع ما رسیده است که نامه فوق صرفا جهت اطلاع در پرونده اداری وزارتخانه منتشر شده و قابل پیگیری و بررسی نیست. در شرایطی که ما شواهد محکمی برای اثبات حرف خود داشتیم.

وی تخلف را پذیرفت: دبیر فدراسیون که دبیر مجمع هم شد، طبق اسناد منتشر شده مدرک تحصیلی جعل کرده و از فدراسیون بوکس و وزارت ورزش و جوانان انتظار می رود حداقل استعلام هایی را انجام دهند. برای ارائه و تایید آن.

ملی پوش سابق بوکس ایران گفت: به ما گفته اند که چنین ادعایی اتهام است و ثابت نشده است. با توجه به شواهد ارائه شده و سابقه چنین مواردی، آیا پیش بینی نمی شود که در انتخابات آینده مهندسی یا تقلب صورت گیرد؟ ممکن است مسائل زیادی در جلسه باشد که وزارتخانه باید جلوی آنها را می گرفت.

رشید افزود: مدال دانیال شهبخش را نمی توان دستاورد این فدراسیون دانست. 8 سال تلاش پشت این مدال است و ورزشکار و تیم ملی در این تاریخ سازی شرکت کردند. اسپانسر تیم ملی با درایت علیرضا استکی آمد و حمایت ها اینچنین بود.

وی درباره وعده های حسین توری بیان کرد: 4 سال پیش مجمع انتخاباتی حرف هایی زد که حتی 20 درصد آن ها به آن عمل نکرده بودند. اسپانسرها کجا هستند؟ چرا اسپانسر به فدراسیون آوردی یا مشکلی پیش آمد یا رفتی؟ وعده بوکس بانوان کجا محقق شده است؟

سرمربی اسبق تیم بوکس جوانان گفت: حسین توری معمولاً مدیرکل درجه دو یا سه اداره کل ورزش و جوانان استان است; نه فدراسیون المپیک مثل بوکس.

وی تاکید کرد: انتظار داریم وزارت ورزش ضمن به تعویق انداختن تاریخ برگزاری جلسه، پرونده دبیر فدراسیون را بررسی، بررسی و رسیدگی کند. در جریان انتخابات کمیسیون های فدراسیون مهندسی تشکیل شده و از کسانی که باید روی کار می آمدند خبری نیست. متأسفانه وزارتخانه به راحتی این تخلفات را نادیده می گیرد.

رشید در پایان گفت: با این حال ما از هیچ نامزد خاصی در انتخابات حمایت نمی کنیم. یک نفر برای ایجاد یک مرکز مالی برای فدراسیون تلاش می کند تا با جذب اسپانسر وضعیت اعزام ها و اردوها را بهبود بخشد. ما به دنبال حقیقت هستیم و یک رهبر قوی می خواهیم. انتخاب فعلی بین خوب و بد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید