گزارش کنفدراسیون بوکس آسیا در مورد عضویت توری در هیئت مدیره ASBC


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856068

کنفدراسیون بوکس آسیا از عضویت حسین توری در هیئت مدیره این اتحادیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، کنفدراسیون بوکس آسیا (ASBC) در گزارشی حسین توری رئیس فدراسیون بوکس ایران و عضو هیئت رئیسه این کنفدراسیون را معرفی کرد.

در گزارش کنفدراسیون بوکس آسیا آمده است: حسین توری رئیس فدراسیون بوکس ایران پس از انتخابات موفقیت آمیز در کنگره فوق العاده اسفند سال گذشته (اسفند 1400) در امان به عضویت جدید هیئت رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا درآمد. اردن

حسین توری فعالیت بوکس خود را از دهه 90 آغاز کرد و نقش مهمی در پیشرفت این رشته در ایران داشت و به عنوان مربی ملی بوکس فعالیت می کند و در تلاش است تا از انجمن بین المللی بوکس (IBA) رتبه 2 ستاره را کسب کند.

وی پیش از ریاست فدراسیون بوکس ایران به مدت 15 سال ریاست شورای بوکس استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت و پیشرفت این منطقه را که میزبان مسابقات بین المللی بوکس جام مکران بود، تضمین کرد.

عضو جدید هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز بین سال های 1391 تا 1396 مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بود و در نهایت در سال 1396 به عنوان رئیس فدراسیون بوکس ایران انتخاب شد.
اولین موفقیت بین المللی او در سال 2019 به عنوان عضوی از کمیسیون جوانان اتحادیه بوکس آسیا به دست آمد.

همچنین بوکسورهای تیم ملی ایران زیر نظر وی پیشرفت قابل توجهی داشته اند که نشان از عملکرد تحسین برانگیز آنها در مسابقات جهانی بوکس ۲۰۲۱ آیبا دارد.

در این مسابقات دانیال شهبخش دارنده مدال نقره مسابقات بوکس قهرمانی آسیا با کسب مدال برنز به عنوان بهترین و اولین مدال بوکس جهان در ایران دست یافت.

توری در دسامبر 2021 (دی 1400) مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون ملی بوکس ایران انتخاب شد و برنامه های جدیدی را با هدف شناسایی استعدادهای جوان و افزایش تعداد بوکسورهای ایران آغاز کرد.

رئیس فدراسیون بوکس ایران ماه گذشته بار دیگر مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کرد و در نظر دارد در آینده میزبان مسابقات بین المللی باشد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید