دیدار عزیزی با رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه و عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی

ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781727

رئیس فدراسیون گلف با تیمور حسن رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه و نوبوکو هیرایاما از اعضای هیئت مدیره فدراسیون جهانی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در دیدار رئیس فدراسیون گلف با تیمور حسن طی بحث و گفتگوی تفصیلی پیرامون شرایط گلف در کشورمان، مقرر شد اقدامات لازم در خصوص کمک های فنی انجام شود. به عنوان اعزام مربی و مربی حرفه ای. APGC بشین.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف درباره دیدار با تیمور حسن، رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه گفت: در این جلسه گزارشی از توسعه گلف در ایران ارائه کردیم که شامل مباحثی از جمله بحث زیرساخت ها، جذب جدید است. ورزشکاران توسعه و توجه رسانه ها اعم از رسانه ملی و مکتوب به گلف امکان آموزش گلف را در مدارس کشور فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد در آینده بتوانیم از ظرفیت کنفدراسیون آسیا بیشتر استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون گلف گفت: یکی از نکات مهمی که تیمور حسن و همه ارکان کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه بر آن تاکید داشتند و حتی طبق گزارش رئیس سابق APGC در خصوص حضور وی در ایران نیز عنوان کردند که موضوع ساخت یک کورس 18 رشته ای است تا ایران میزبان مسابقات رسمی و رنکینگ و برگزاری مسابقات مشابه باشد.

در پایان این دیدار نشان فدراسیون گلف کشورمان به تیمور حسن اهدا شد.

عزیزی همچنین دیداری جداگانه با نوبوکو هیرایاما، یکی از اعضای هیئت مدیره ژاپنی فدراسیون جهانی گلف و یکی از اعضای هیئت مدیره داشت. APGC ملاقات کرد.

در این جلسه گزارشی از فعالیت های گلف کشورمان ارائه شد.

خانم هیرایاما از دریافت گزارش تصویری مسابقات بانوان بسیار خرسند بود و از توجه کامل فدراسیون گلف ایران به گلف بانوان قدردانی کرد.

در پایان این مسابقه مدال فدراسیون گلف کشورمان به وی اهدا شد.

6c96ce8f 43ce 4cd3 b8c8 bf6b4f1806c1 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید